های های ^^ خوبید؟ عاه میدونم حس میکنم وبم داره بیخود میشه :" کامنت زیادی ندارم و... آره. بیخیال، اومدم با یه چالش که خود آلو جان گذاشته^^♡

1.رنگی که توصیفت میکنه و چرا؟

رنگین کمون، چون مهربون و زیبام~
2.دوست داشتی چند ساله می بودی؟

همین هیفده سال میمونم خیلی بهتر میشد.
3.اگه یوتیوبر بودی اسمت چی بود، چه ویدیوهایی میزاشتی و سابسکرایبر هاتو چی صدا میزدی؟

همون سحر، ولاگ و اندکی کاور، اونو نمیدونمXD
4.اگه عضو یه بند راک بودی اسم بند چی بود؟

نمیدونم
5.دوست داری آهنگ بسازی؟ اگه ساختی در مورد چی بوده؟

خیلی دوست دارم بسازم و علاقشو دارم اما خب، تاحالا هیچ وقت آهنگ‌نساختم
6.کدوم حادثه تاریخی منقلبت میکنه؟

نمیدونم...؟
7.به نظرت امنیت یعنی چی؟

بدون نگرانی و ترس، و حس آرامش
8.به ساعت های رند اهمیت میدی؟

تقریبا آره~
9.دوست داری کدوم کشور زندگی کنی و چرا؟

ایتالیا، اونجا خیلی جای قشنگ و دلنوازیه، زبونشم دوست دارم.
10.داستان های پایان خوش رو دوست داری یا پایان غمگین؟

تحمل سد اند ندارم پس هپی اند رو دوست دارم♡

با تشکر از آلو جان بابت این چالشی که درست کرده♡♡

پ.ن: حقیقتش واقعا نمیدونم چه پستی بذارم. شاید دیگه پست نذارم نمیدونم...

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: Ateez - fireworks (I'm the one)

فعلا♡