سلام. سحر هستم، صاحب این وبلاگ دوست داشتنی من یعنی اسکای لند. در این بخش قراره یه سری توضیحاتی بدیم که دونستنش ضرری نداره و صرفا برای یادآوری این که تو این وبلاگ چه خبر هست مینویسم. همونطور که میدونین قبلا میهن‌بلاگ که فعال بود دومین وبلاگ خودمو زده بودم و اسمش رو اسکای لند گذاشتم. قبلا هیچ ایده خاصی نداشتم که چرا این اسم رو گذاشتم اما این دفعه دلیل داره که من عاشق آسمونم. متاسفانه میهن‌بلاگ به کل تعطیل شد و تموم وبلاگ‌ها به کل از بین رفتن، اما من تسلیم نشدم و قبل از این اتفاق، این وبلاگ رو زدم که ادامه‌ی راه وبلاگ میهن‌بلاگم باشه.

اما! این اما داره. این وبلاگ تقریبا میشه گفت متفاوت‌تر از قبلی‌هاست. قبلا خیلی مطالب رندوم(تصادفی) میذاشتم و موضوع‌های خاصی رو دسته‌بندی نکرده بودم اما اینجا از زمانی که اینجا رو زدم، موضوع‌های مختلفی رو به وجود اوردم تا راحت بتونین مطلب موردنظرتون رو با موضوعی که دوست دارین انتخاب کنین و بخونین.

  • موضوع‌های این وبلاگ شامل:
  1. من نوشته
  2. جعبه اتفاقات
  3. چالش‌ها
  4. معرفی‌ها

—•••—

  • من نوشته؛

همونطور که میدونین اکثر پست‌های این وبلاگم، از دل و ذهنم مینویسم و ثبتش میکنم. هر چیزی که میبینم، میشنوم و حس میکنم رو مینویسم. بعضی وقت‌ها در قالب داستان مینویسم، بعضی‌وقت‌ها در قالب حسی که به یه آهنگ داشتم. در اینجا سه زیرمجموعه وجود داره که شامل: داستان‌هایی در ذهنم، حس یه آهنگ و نگار و نوشت هستن.

  • داستان‌هایی در ذهنم؛

همونطور که میدونین پست‌هایی محتوای داستانی از ذهن خودم وجود داره که در این زیرمجموعه قرار میدم و اکثرشون داستان کوتاه و ساده هستن. اما در کنار دو مجموعه داستان وجود داره که اسمشون: "آبی، خاکستری و زرد" و "کوچولوی تنهای من" هستش.

داستان "آبی، خاکستری و زرد" از آلبوم جدید سوهو به نام gray suit الهام گرفته شده و بر اساس ویدیوهایی که مربوط به این آلبوم منتشر شده بود ازشون داستان مینوشتم. داستانی در مورد آدمی که خودش رو از شر خاکستری بودن نجات پیدا میکنه.

داستان "کوچولوی تنهای من" بیشتر دلنوشته‌ی من به کوچولوی تنهای من هستش.‌ اون کوچولو میتونه هر کسی باشه. در اصل، مخاطب اون کوچولو، خود من هستش اما شماها هم میتونین جای کوچولوی تنها باشین، چون هممون به هر نحوی احساس تنهایی میکنیم و من میتونم کسی باشم که این دلنوشته‌ها و چیزهایی که یاد گرفتم رو به شماها بگم تا بدونین تنها نیستین. داستان اینطوری پیش میره که من اون کوچولوی باارزشم رو گم میکنم و سعی میکنم به هر  طریقی نامه‌ای بنویسم و می‌سپرم به دل خودم تا وقتی که خود کوچولوی تنها اون نامه رو به دست بیاره تا بتونه قدم بزنه و راه رو پیدا کنه.

  • حس یه آهنگ؛

​​​​​​​این مجموعه شامل پست‌هایی هست که توش حس‌های من نسبت به اون آهنگ‌هایی که گوش کردم مینویسم. آهنگ‌هایی که دوست دارم رو ازشون مینویسم و حسی که دارم رو تعریف میکنم و ممکنه خود آهنگ رو در اونجا جا بدم که بتونین گوش کنین و لذت ببرین. 

  • نگار و نوشته؛

معمولا پست‌هایی که توش عکس باشه و متنی باشه که مربوط به اون عکس باشه، ثبت میکنم. ممکنه در مورد یه سریال باشه یا یه موزیک ویدیو یا یه عکسی که صرفا واقعی یا نقاشی باشه. 

  • جعبه اتفاقات؛

میدونین، هر اتفاقی که بیوفته(چه ساده باشه چه پیچیده) همیشه توی جعبه اتفاقات میذارم. این بخش برای پست‌های روزانه هستن. پر از اتفاق‌های مختلف، خوب و بد و تلخ و شیرین. همه‌ی این‌ها جمع میشن تا در جعبه بمونن. مطمئنم شماها دوست دارین روزهایی که گذروندم رو بخونین.

  • چالش‌ها؛

​​​​​​​در این بخش چالش‌های مختلفی که وبلاگ‌نویس‌ها تشکیل دادن رو شرکت میکنم و این پست‌ها رو در این بخش میذارم. و این احتمال رو میدم که ممکنه یه وقت‌ها یه چالش جالبی درست کنم تا همه بتونن شرکت کنن.

  • معرفی‌ها؛

بخش جدید وبلاگ، پست‌های معرفی فیلم، سریال و کتاب‌هاست. من معمولا از چیزی که خوشم بیاد و تاثیرگذار باشه، معرفی و پیشنهاد میکنم. فرقی نمیکنه فیلم باشه، سریال باشه، انیمه باشه و یا حتی کتاب با هر کجای دنیا. مهم اینه که سعی میکنم آثار خوبی برای شما معرفی کنم.

♡♡♡