سلام سلاممم~ امیدوارم حالتون خوب باشه. بریم برای سه سوال بعدی.

سوال هفتم- فکر میکنید لازم است برای اینکه حالتان در سال جدید خوب باشد چه کارهای ساده اما موثری انجام دهید؟ لیستی از انها تهیه کنید.

۱. سعی کنم بیشتر به گل و گیاه‌های خودمون برسم و بهشون آب بدم.

۲. نقاشی بیشتر بکشم چون بیشتر حالمو بهتر میکنه.

۳. یه گپ کوتاه با خواهرم و مامانم.

۴. یه صفحه از بولت ژورنالم درست کنم.(خیلی وقته باهاش کاری نکردم.)

۵.کمی گیم بازی میکنم تو لپ‌تاپم :>>

۶. دیدن موزیک ویدیو، خوندن کتاب و گوش کردن به آهنگ.

۷. نوشتن یه چیزی حتی اگه نخوام منتشرش کنم.

۸. بیرون رفتن و پیاده‌رویی.

۹. درست کردن غذایی که دوست دارم.

– ••••• –

سوال هشتم- چیز هایی که امسال قدرشان را فهمیدید و لازم است در سال اینده بیشتر به انها اهمیت دهید لیست کنید.

۱. این که سعی کردم خوشحال واقعی بمونم و نذاشتم کسی منو ناراحتم کنه.

۲. تلاش برای یه کاری مثل نقاشی، کاور کردن یه آهنگ و نوشتن.

۳. دوستانم و خانواده خودم.

۴. و خود من!

– ••••• –

سوال نهم- سه عادت شما که لازم است در سال اینده برای حذفشان تلاش کنید؟

- ناتوان بودن سر گفتن یه چیزی که باید با صادقانه گفت. - دیر بخوابم یا نتونم کلا بخوابم. - گشاد بودن و تنبلی بودن. - عصبی شدنم. (‌میدونم بیشتر از سه‌تا شد ولی خب...)

پ.ن: امروز شب چهارشنبه‌سوری هست و خواستم بگم که تو شب‌ زیاد نمونید بیرون یا اگه میخواین برین بیرون، مراقب باشین که چیزیتون نشه. :"| برای این که صدای شخمی ترقه و بمب و اینا نترسین و اعصابتون خورد نشه، یه هدفون بذارین رو گوشتون و آهنگ گوش کنین.♡

پ.ن۲: گشنمه. خیلی گشنمه. بای.