یه روز بارونی دیگه، یه روز بدون تو. هر روز و هر شب اسمت رو صدا میزنم به امید این که صدام رو بشنوی. اما چه فایده، وقتی تو خیلی وقته از این خونه‌ای که برای من واقعا "خونه" بود، رفتی. این خونه مثل زندونی شده که هر لحظه احساس خفگی میکنم. جوری که یکی گلوی من رو سفت گرفته تا نتونم نفس بکشم. از یک طرف، من تمام سعیم رو میکنم تا خاطراتی که با تو داشتم رو تو ذهنم نگه دارم. چون هنوزم امید این رو دارم که تو برگردی، با این که زندگیم داره از هم میپاشه.

I cry out your name, But every time, three, two, one, you're gone. I spend my night, Trying to hold onto fleeting memories. 

هوای بارونی هر لحظه بدتر میشه. جوری که ممکنه غرق در خاطرات بارون باشم. هر لحظه ممکنه حس مرگ بهم دست بده.‌ من فقط دلم میخواد یه بار تو رو ببینمت. با چشم‌های خودم ببینمت. حاضرم دنیا رو بهم بریزم و به آتیش بکشم تا تو رو پیدا کنم.

Ready to die, ready to die, just once, I want to see you, this longing heart, It's poured on stained paper, ready to die

زمان وقتی متوقف میشه که من تو رو فراموش نکردم و برای تو امید دارم، با اشک‌هایی که میریزم و تو دل طوفان بارون ایستادم. احساس میکنم دارم دیوونه میشم. من همیشه دیوونه بودم و این دیوونگی ناتموم، به خاطر توئه. تویی که نیستی و دنیا درگیر طوفان بارونه، بارونی که تموم نمیشه.

I answer if there is a reason, rain and snow dare to hit me, I lost you now and I know it can't be taken back, At that time, our time was focused on me And I took it for granted, The flower that gazes at the sun asks me, I regret times passed after you left

از یه طرف، این امید من، امید واقعی من نیست. چون یه وقت‌ها فکر میکنم که نمیتونم تو رو دوباره به دست بیارم. من افسوس این رو میخورم که چرا این زمان که باهم بودیم، قدرش رو ندونستم. واقعا برای من سخت‌ترین لحظه‌ای بود که داشتم، شنیدن خداحافظی از ته دلت، قلبم رو شکوند.

No answer for pleas, this one-sided love, Wishing for the storm to stop, But no matter how long I wait, it gets stronger, fiercer, You’re raining on me, Endless rain

اگه زمان این قابلیت رو داشت که بتونم به عقب برگردم، قطعا تو رو انتخاب میکردم. میدونم پایان ما چجوریه، ولی اگه باز یه فرصتی بهم بدن، تو رو انتخاب میکنم، با لبخند از ته دل. تو بارون بی‌پایان منی، روی من میباری تا گریه کنم. پس برگرد. برگرد، قبل از این که طوفان من رو از بین ببره.

#من_نوشته 

•••

بازم پست "حس یه آهنگ" دیگه این بار با آهنگ جدید اس‌اف‌ناین به اسم BIBORA که معنیش طوفان بارونه. حتما بهش گوش کنین، مطمئنم خوشتون بیاد و این که امیدوارم از خوندن این متنم لذت برده باشید.♡