من تو یه دنیا شلوغ و بی رحم زندگی میکردم دنیایی که پر از آدم های عجیب اونم با حرف های بزرگانه و خسته کننده و تکراری داشتن،چهره های جوون ها و نوجوون ها،پر از غم داشتن.همجا سیاه و سفید بود،مثل فیلم های قدیمی و کهنه سیاه و سفید.تو این دنیا،جنگ،دعوا،دشمنی،گریه،ناراحتی و مشکلات وجود داشت؛با تمام این ها،باعث میشد کم کم از زندگی‌ناامید میشدم تا این که...
یه روزی با گروهی آشنا شدم که قدرت داشتن،نه فقط قدرت جادویی،بلکه قدرت های خاصی داشتن،قدرتی تو صداشون،رقص هاشون و استعداداشون داشتن که وقتی میشنیدم و میخوندم و نگاه میکردم،احساس میکردم دارم بال در میارم،اعتماد به نفسم بالا اومده و کلی امید بدست اوردم!و بعد دیدم که زندگیم در حال تغییر دادن بود،یه تغییر خوب.متوجه شدم که همه اعضاهاشون،به فن هاشون عشق میورزیدن و کلی بهشون انگیزه میدادن.بعد از اون،وارد دنیایی شدم که پر از خوشی و امید داشت،چهره های پیر و جوون پر از شادی بود و چشماشون از شادی برق میزدند،میخندیدن و میرقصیدند،باهم دیگه اتحاد میشدند تا مشکل رو درست کنن و همه فریاد میزدن:
"ما یکی هستیم!اکسو،بیا عشق بورزیم!!"
و دستاشونو به شکل حرف "ال" کردن...درسته...اون آدما،اکسوال بودند که هوای اعضای اکسو رو داشتن و با عشق اونارو حمایت میکردن و لایک استیک که آرم اکسو داشت و رو تکون میدادن و باهم یکی میشدند و آهنگ رو تمام جونشون میخوندند.
میدونین.رابطه اکسو و اکسوالا یه رابطه جدا ناپذیره،هیچ کسی یا هیتری نمیتونه رابطه این دو تا رو قطع کنه چون رابطشون خیلی قویه.تا وقتی که زنده هستن،کنار هم میمونن و با هر شرایطی،اکسو رو دوست دارن و هر نه نفر رو استن میکنن.
راستی!منم یه اکسوالم.در دنیا اکسوال ها که کلی امید و شادی وجود داره،و تمام وجود،افتخار میکنم که فن گروهی شدم که باعث شد زندگیم تغییر کنه و کلی انگیزه بگیرم! و من تا آخر عمر،کنارشون میمونم و از صمیم قلب بهشون عشق میوزرم!
تولدمون مبارک :)))))♡♡♡♡
—سحر شالی
۲۰۲۰/۸/۵
روز اکسوال♡

برین ادامه مطالب!

سلام سلاممم =)بله امروزم روز ماست،یعنی روز اکسوال ها*-*امروز نزدیکای ساع یازده تصمیم گرفتم یه نقاشی بکشم برای روز اکسوال،یه خورده طول کشید و تا نزدیکای ساعت هفت شب تمومش کردم و عکس برداری کردم.اگه دوست داشتین اینجا رو کلیک کنین.

این متنی که نوشتم خوب یه سریا که اینستا منو دارن خوندن چون این متنو اول تو پیچ اینستان گذاشتم،و چون متن قشنگی شده دلم نیومد اینجا نزارم،پس گفتم بزارمش چون واقعا ارزش داره =))

خلاصه میتونم بگم وقتی ساعت ۱۹:۳۰ شد(به وقت کره میشد ساعت ۱۲ شب و یه روز جدید شروع میشه) و وارد پنچ اگوست شدیم یه لحظه ذوق کردم و این همه پست تو اینستا و کای پیام تو تلگ اومده بود.البته تلگم داشت میترکید این همه پیام تبریک و ذوق زدنای بچه ها XD

خوب همینطور که میدونین که بکهیون تو توییتر خیلی منتظر موند به بشه پنچ اگوست بشه و وقتی شد توییت زد و کلی تبریک گفت...چطور میتونن انقدر خوب باشن هان؟ =)

و جالب ترینش سوهو لیدری جذابمون بود و همیشه تو همجا میگفتم که: "حواسش به همچی هست! =)".با وجود این که تو خدمت سربازیه ولی دو تا استوری گذاشت و ما هم مردیم!اونم بهمون تبریک گفت و اصن خودمون سافت شدیمㅠㅠ

سهونم که...XDخوب خدایش خیلی اوه سهونی طور تبریک گفت یعنی،اومد تو بابل،یه استیکر "😍" گذاشت و گفت:مبارکه...من یعنی پاره شدم از شدت جوجه کیوت بودنش اصن...مردم به خدا XD

و چانیول که هزار ماشالله خیلی دلبری کرد =)))اگه یادتون بیاد پارسال چانیول یه ویدیو پنج ثانیه(فکر کنم) تو اینستاش گذاشت که تتوی [L-1485]* رو دستش نشون داد و قلب فرستاد.امسال باز این کارو کرد،تتوشو نشون داد و این بار یه کاغذ کوچیک که توش نقاشی ساده ولی کیوت داشت =)))و ما قلبمان ترکید!بوم!!!

میدونین هیترا همیشه هستن تا هیت بدن.خوب بعد از اون هیترا رفتن تو اینستای کای و بهش هیت دادن ولی خوب،اکسوالااومدن و کلی پیام قشنگ براش گذاشتن تا کای کامنتای بد رو نخونه.هیترا سعی میکنن رابطه ما و اکسو رو قطع کنه و روزمون خراب کنه ولی ما نمیزاریم!!درست نمیگم؟؟

اصن میدونین چیه؟؟اکسو واقعا برای من زندگی منن،سوییت ترین و مهربون ترین کسایی هستن که باعث میشه هر روز راحت نفس بکشم.بدون اکسو واقعا چجوری میتونستم زندگی کنم،خوشحالم که اکسوالم و افتخار میکنم!

خلاصه آره...کلی شاد و خوشحال شدیم :")♡روزمون مبارک!!

♡Happy 6th anniversary EXO-L 

پ.ن:به معنای واقعا بعد تموم کردن نقاشیم دستام به فنا رفت...

پ.ن۲:آهنگ good night یکی از ترک های آلبوم Universe اکسو از جمله قشنگ ترین آهنگاس که میتونین قبل خواب اونو گوش کنین :")

پ.ن۳:آهنگ مورد علاقتون از اکسو(میتونین هم ترک اصلیشو بگین هم بقیه ترک ها)

————

کلمه های ستاره دار:

L-1485:این که تتوی دست چانیوله،در واقع تاریخ روز اکسواله تو سال ۲۰۱۴ پنج آگوست.