سلام^^ خوبید؟

خوب خوب تصمیم گرفتم از الان یعنی ۲۶ اسفند سال ۹۹ این چالشو که نفیسه(نوبادی) و کیدو رفته رو انجام بدم^-^♡ این چالشه؛ و این که حسش نیست آهنگ هارو لینک کنم، ببخشیدㅠㅠ

 پ.ن: هر روز این پست آپدیت میشه~

برین ادامه تا ببینید روز های این چالش رو~

—روز اول: آهنگ مورد علاقت

میدونین معمولا این برای من پیش اومده و من بار ها و بار ها گفتم که خیلی از  آهنگام، آهنگای مورد علاقم اند؛ اما دوست دارم چند تاشو بگم^-^♡

  • KAI - Mmmh 
  • Baekhyun - love again
  • BIBI - KAZINO 
  • EXO - baby you are 
  • Chanyeol - nothin
  • Baekhyun - ghost 

—روز دوم: آهنگی که کمتر از همه دوستش داری

خب کم پیش بیاد که کمتر دوست داشته باشم، ممکنه دوستشون داشته باشم اما کمتر گوش میکنم. چند تا آهنگ‌ هست که کمتر گوش میکنم:

  • Camila cabello - consequences 
  • Post malone, future,  halsey  - die for me

—روز سوم: آهنگی که خوشحالت میکنه

به خدا انقدر زیاده که باید پلی لیست درست کنم براتون :-: یه چند تاشو میگم:

  • La la Land cast - another day of sun 
  • Rosè - on the ground 
  • Baekhyun - R U ridin
  • Enrique Iglesias - bailando 
  • Ateez - fireworks (I'm the one)
  • Wonho - open mind 
  • Baekhyun - whippin
  • Baekhyun - get you alone 
  • EXO SC - 1 billion views 
  • Hyuna - I'm not cool 
  • Super junior - lo siento
  • G-idle - HWAA
  • EXO - Groove 
  • EXO - Ya ya ya
  • BTS - Idol 
  • BTS - dynamite 
  • Dua lipa,  dababy - levitating 
  • Earth, wind & fire - boogie wonderland 
  • BTS - airplane pt.2

پ.ن: یه کم زیاد شد ببخشیدXD

—روز چهارم: آهنگی که باعث میشه ناراحت بشی

حدودا کم پیش میاد که آهنگایی گوش که باعث شه حس ناراحتی داشته باشم. اون غمی که تو آهنگه به من منتقل میشه و خب معلومه حس ناراحتی بهم دست میده. معمولا، چنین آهنگای رو موقعی گوش میکنم که حس ناراحتی کمی داشته باشم:

  • Lana del rey - born to die 
  • Lana del rey - summertime sadness 
  • Marilyn bailey - someone you loved (Lewis capaldi cover)
  • EXO - been through

—روز‌ پنجم: آهنگی که یاد کسی میندازه

تاحالا برام پیش نیومده که آهنگی که گوش ‌میکنم یاد کسی یا شخصی تو زندگم باشه، میوفتم، پس ‌نمیدونم :( اما اگه یاد یه هنرمندی کسی بیوفتم میگم... حالا نمیدونم قبوله این گفتن یا نه ولی دوست دارم بگمXD

آهنگ sufjan Stevens - mystery of love که به شخصه یاد چانبک میوفتم

و آهنگ chet baker - my funny valentine که یاد چانیول میوفتم.

پ.ن: نکته اشاره کنم که چانیول تو مصاحبه‌اش برای فیلم د باکس ازش پرسیدن که آهنگ مورد علاقت تو این فیلم چیه، جواب چانیول آهنگ my funny valentine بود :>

پ.ن۲: عیدتون مبارک^-^♡

—روز ششم: آهنگی که تو رو یاد جایی میدازه

خب اینم سخته خب... ولی میدونم وقتی آهنگای بکهیون گوش میکنم یاد اطراف خیابون تجریش و ولیعصر و تئاتر شهر میوفتم.

  • Baekhyun - R U Ridin 
  • Baekhyun - Love again 

—روز هفتم: آهنگی که تو رو یاد یه اتفاق خاصی میدازه.

  • KAI - Mmmh

اینو اکسوال ها درک میکنن من چی میگم! حدود فردا روز منتشر شدن ام وی Mmmh و آلبوم کای بود که طبق معمول همیشه ساعت ۱۲:۳۰ میومد، اما فردا صبح که کلاس داشتم و ساعت ۷:۳۰ بود، رفتم تلگرام قبل از شروع کلاس، یه دفعه متوجه شدم که بچه ها جیغ و هوار زدن و یه جا گفتن که اس ام لعنتی ام وی رو گذاشت ۶:۳۰ صبح ما :||| منم پوکر موندم که واقعا چرا؟ چرا انقدر... استغفرالله. اونم با بدبختی و نگرانی که نکنه کلاس جا بمونم، رفتم ام وی رو دیدم، با هندفون، همه هم خواب بودن! از اول تا آخرش جیغ آرومی زدم که خدایی نکرده یکی از خواب بلند نشه و بهم بگه " سحر بسه چرا سروصدا میکنی؟". آره خلاصه، وقتی این آهنگو گوش میدم یاد همین اتفاقی که براتون توضیح دادم میوفتم :>

—روز هشتم: آهنگی که کل لیریکشو بلدی.

خب من معمولا لیریک هارو کم حفظ میکنم ولی دو تا آهنگ هست که موقع گوش کردنش، بدون خوندن لیریکش، باهاش میخونم"-"

  • Hyuna - I'm not cool 
  • Paul anka - put your hand on my shoulder 

—روز نهم: آهنگی که میتونی باهاش برقصی

تقریبا همه آهنگایی که بسیار شاد و دیوانه کنندن باهاشون‌میرقصم، خیلی زیادن از کره ای گرفته تا لاتینی. یه چند تاشو میگم.

  • Super junior - mr. Simple 
  • EXO - history 
  • Sehun - on me
  • ROSALÍA, j balvin - con altura
  • EXO - butterfly effect 
  • IZ*ONE - secret story of the swan 
  • Chungha,  changmo - Play
  • Kai - reason 

—روز دهم: آهنگی که باعث میشه خوابت ببره 

خب کم‌ پیش میاد که این اتفاق بیوفته و تا بخوام آهنگ گوش کنم، خوابم ببره. ولی یه دونه هست که بدجور مستت میکنه و وادارت میکنه بخوابی باهاش :>

  • Meiko kaji - the flower of carnage 

—روز یازدهم: یه آهنگ از گروه مورد علاقت

خب خب دیگه میدونین من عاشق اکسو ام^^ ولی انقدر آهنگاش خوب و عالین که نمیشه یکیشو گفت، سو چند تاشو میگم.

پ.ن: اگه اکسوال نیستید آهنگایی که گفتم رو حتما گوش کنین، مطمئنم خوشتون بیاد^^♡

  • EXO - monster 
  • EXO - trouble 
  • EXO - transformer
  • EXO - heart attack 
  • EXO - electric kiss
  • EXO - tempo
  • EXO - love shot 

—روز دوازدهم: یه آهنگ از گروهی که متنفری.

:|||||| پوکر تا ابد... همچی‌چیزی‌وجود نداره پس هیچی-

—روز سیزدهم: یه آهنگی که گیلتی پلژر ئه.

خب من رفتم تحقیق کردم که چیه و فهمیدم، ولی خب، نمیدونم جواب این سوال چی باشه پس نمیدونم!

—روز چهاردهم: آهنگی که هیچکس انتظار نداره دوستش داشته باشی.

در حال حاضر هیچی .-.

—روز پانزدهم: آهنگی که تورو توصیف میکنه.

آهنگ Kai - hello stranger که در واقع منو توصیف میکنه، با این که میدونم همه تنهان ولی خب، من همیشه حس میکنم که حتی تو مرکز توجه باشم یا با دوستام حرف میزنم یا کنار خانوادم، بازم حس تنهایی میکنم :") و خب... الان حس میکنم آهنگ chanyeol - Break your box در مورد من گفته، حس میکنم تو جعبم ولی باید تلاش کنم تا جعبه رو بشکونم تا راحت بتونم به کارم ادامه بدم!

—روز شونزدهم: آهنگی که قبلا دوست داشتی ولی الان ازش متنفری.

میشه گفت هیچی! تقریبا عاشق تمام آهنگ هایی تو گوشیم دارم‌هستم~

پ.ن:چرا حس‌ میکنم به صورت کسل طور این‌چالشو میرم؟ "-"

—روز هفدهم: آهنگی که از رادیو شنیدی.

میشه گفت من زیاد رادیو گوش نمیکنم پس هیچی .-.

—روز هجدهم: آهنگی که آرزو میکنی از رادیو بشنوی

همهههه آهنگایی که تو گوشیم دارم><

—روز نوزدهم: یه آهنگ از آلبوم مورد علاقت.

  • آلبوم BAMBI، آهنگ Baekhyun - All I Got 
  • آلبوم KAI، آهنگ Kai - amnesia 
  • آلبوم Manic، آهنگ halsey - graveyard 
  • آلبوم Obsession، آهنگ EXO - Baby you are 

—روز بیستم: آهنگی که موقع عصبانیت بهش گوش میکنی

هیچ وقت تو موقع عصبانیت آهنگ گوش‌نمیکنم فقط میگیرم‌ میخوابم :|

—روز بیست و یکم: آهنگی‌که موقع خوشحالیت بهش گوش‌میکنی

در حال حاضر:

  • Baekhyun - all I Got 
  • Chanyeol - bad guy 
  • Dua lipa, dababy - levitating 
  • Rosè - on the ground 
  • EXO - non stop 
  • BTS - DNA
  • Gwen Stefani - hollaback girl 

—روز بیست و دوم: آهنگی که موقع ناراحتی بهش گوش میکنی.

خیلیییی کم پیش میاد که تو مود ناراحتی باشم و آهنگ گوش کنم، ولی بعد از این که آهنگ chanyeol - tomorrow رو گوش کردم یهو زدم زیر گریه :")

—روز بیست و سوم: آهنگی که میخوای تو عروسیت پخش شه.

آقا بیخیال من سینگل فور اورمXD ولی شاید ازدواج کردم نمیدونم "-"

  • EXO - Baby 

—روز بیست و چهارم: آهنگی که میخوای تو مراسم ختمت پخش شه.

زبونم لال خدا نکنه بمیرم و اینا ._. ولی خب...

  • EXO - light out

—روز بیست و پنجم: آهنگی که باعث میشه بخندی.

  • Baekhyun - un village 

دلیلش اینه که اون بخش رولینگ رولینگ رولینگ هیلزو که میشنوم یاد چانیول میوفتم که رقص رولینگ رولینگو میرفتXDاونجاش جر میخورم.

—روز بیست و ششم: آهنگی که  میتونی با یه ساز بنوازی

خیلیی آهنگا هست که دوست دارم با پیانو بزنم*-*

—روز بیست و هفتم: آهنگی که آرزو میکنی بتونی بنوازیش.

تمام آهنگای مورد علاقم~

—روز بیست و هشتم: آهنگی که باعث میشه احساس گناه بهت دست بده.

هیچ کدوم!

—روز بیست و نهم: یه آهنگ از دوران بچگیت

  • DJ bobo - pura pasion

—روز سی ام: آهنگ مورد علاقت از پارسال

نمیدونم ولی همشون!

تموم شد :) چالش خوبی بود. 

پایان: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰