سلاممم :))) بلاخره طلسم بیانو کشوندم یوهاهاهاها!

بله بله، گشادیم و تلگ نمیذاشت یه پست تو بیان بذارم :-: خوبید؟ خوشید؟

حقیقتش نمیدونم از کجا شروع کنم، از چی بگم؟ از برگشت کیونگسو و‌ لایو سوپرایزیش با مهمونی سهون بگم یا از خودم؟ نمیدونم، ایده ای ندارم...

*فکر‌کردن*

خب یه کمی از خودم بگم. بلاخره دی ماه لعنتی تموم شد و هنوز که هنوزه خبری از کارنامه نیست...نگرانم شت :-: و میدونین یه ماه کامل امتحان داشتیم، اصلا نفهمیدم چجوری شروع شد، چجوری تموم شد! خلاصه هیچی...

اما بذارید از گوشی خودم‌ بگم که داشت جون میداد :" یعنی چجوری بگم...چند روز پیش صبح خواستم برای کلاس آماده شم که یهو گوشیم ری استارت شد، فقط یه بار تو یه روز اینطوری شد. روز های دیگشم یا یبار ری استارت میشد یا دو سه بار! چه موقعی اینطوری میشد؟ یهو یه پیام میومد که "برنامه فلانی متوقف میشه" تا بخوام ردش کنم یهو ری استارت میشد :< اعصابم داغون شده بود، هی حرص میخوردم سرش...آخرم بردیم تعمیرگاه،دیدن‌ویروسی شده و ویروس هار  کشتن و بعد بهم دادن، ولی باز ری استارت شد و برنامه ها هی هنگ میکرد.‌دوباره بردیمش تعمیرگاه و حدودا دو سه روز طول کشید. مشکل‌ اصلیشم بورد/بُرد دستگاه بود که عوضش کردن. آخرم خداروشکر گوشیم سالم سالم شد.‌

پ.ن: البته بگم‌ گارانتی داشتم :"

یعنی داشتم دق میکردم...هی میترسیدم که نکنه بسوزه یا چیزی.اما الان گوشین بهتر و خوب شده و دارم سعی میکنم یه کمی رعایت کنم :>

+ متوجه این که کیونگسوم برگشت و یهو لایو سوپرایزی گذاشت؟ عاه نمیدونم انقدر سافت و کیوت شده بود که انگار یه پسر بچه پنج سالس ㅠ–ㅠ و خب، خبرم دارین که قراره آلبوم سولو منتشر کنه واهایی! البته نمیدونیم قراره سبک یا تمش چجوری باشه باید صبر کرد!

+آلبوم ژاپنی بکهیون رو گوش کردید؟ وای وای ژاپنی خوندن بکهیون برای من خیلی سکسیه خدایا ㅠㅠ ولی دقت کردین آهنگ دراون... در واقع مثل آهنگ استی آپه؟ :] دیگه خودتون میدونین یتیتتیتین. ولی جدا ترکاش عشقن*-* قلبم برای این آلبوم!

+باستد سه رو دیدین یا نه؟ از اونجایی که کلا باستد تموم شده دلم برای کارآگاه سهونی تنگ میشه، ولی دقت کردین تو قسمتای اول، هنوز هیچی نشده هونهو مومنت دادن؟سهون اصن دست سوهو رو ول نمیکرد، انگار داشتم کیدراما میدیدم با اسم " هرگز دستتو ول نمیکنم" :") تفاوت قدیشون، کلشون، این که بهم میچسبن... آقا ولم‌کنین قلبم براشوننن ㅠㅠ

+دیگه میدونین که من استی ام و عاشق این گروهم ㅠㅠ والله خیلی گوگولی و خفنن! مکنه آن تاپ رو دیدین؟ وای وای من اصن مردم از خنده XD نمیدونین چقدر باحاله! حتما ببینید!! "اسکیزو" رو چی؟ وای وای شخصیتاشون شکل خود ظاهرشونن مثل کاراکتر هان جیسونگ، که لپش‌مثل لپ هان جیسونگه ㅠㅠ قلبم قلبم...

+بلاخره اکسو بعد از یه مدتی اکسو رو دیدیم، البته بهتره بگم، پارک فمیلیXD (یعنی کای و سهون میشن بچه چانبک سنسسن) همشون میدرخشن وای وای، گیسو کمند سهون یه طرف، کیوتی کای یه طرف، خوشگل بودنای چانبکم یه طرف، حتی کنار هم نشسته بودن وای ㅠㅠ اولین بار که عکسو دیدم یهو قلبم یه جوری شد، نمیدونم... یا قلبم گرفت یا ایستاد XD نزدیک بود بمیرم سنسنسن. ولی خیلی ذوق کردم وای...

+میگم کیا تروبیوتی دیدن؟ من هی دوست دارم ببینم به هوای این یئوپ و اونوو ولی گشادی میذاره؟ نه! ولی خدایی سئوجون(این یئوپ) و سوهو(اونوو) چقدر بهم میان سنسنسنXD برای همین شیپ میکنم~ 

+ خب خیلی حرف زدم---

ولی یه چیزی بگم، یه چالشیه که تو وب سیس یومیکو دیدم و گفتم چطوره انجامش بدم هیهیه.‌پس برین ادامه مطالب!

1. راست دستین یا چپ دست؟
راست دستم :"

2. نقاشی تون در چه حده؟
 تا یه حدی خوبه و میتونم بگم از بچگی تا الان نقاشی میکشیدم، الان متاسفانه آرت بلاکم و نمیدونم‌چی بکشم :((

3. اسمتونو دوست دارید؟
میشه گفت آره! سحر اسم خاصی برای منه و یه جورایی به دل من میشینه. ولی اگه اسممو میذاشتن هستی، اونموقع میگفتم اسمم خیلی عجیبه! همین که اسمم سحره برام بهتره♡

4. شیرینی یا فست فود؟
هر دو تارو دوست دارم ولی زیاد نمیتونم شیرینی بخورم سو...‌فست فود؟

 


5. دوست دارین که قد همسر آینده تون تقریبا چند ساعت باشه؟ (سانت بگینا)
قد همسر آینده کجا بود؟ ایح... همین سینگل بمونم بهتره-

6. عمو یا دایی؟
خواستم بگم دایی امد خب، چند سالی میشه که از فوت داییم میگذره :( پس عمو.

7. خاله یا عمه؟
خاله '-'

8. عدد مورد علاقه تون؟
25 . چون که هم‌ باحاله هم این که عدد دو انگلیسی رو برعکس‌کنم میشه پنج( میدونم چرت گفتم)

9. اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟
ای کاش حذفش میکردم. اولین وبلاگم تو میهن خدا بیامورز بود که خود میهن بسته شد پس میتونم بگم که خود اولین وبلاگ‌تباهم و وبلاگ دوست داشتنیم یعنی اسکای لندم به باد رفت :)

10. با کی بیشتر از همه صمیمی این تو بیان؟
خیلییی زیادن و با همه بچه ها خیلی صمیمیم اما اگه چند تاشو بگم، میگم: سیس یومی، آلو، مائو، هانا و کیدو♡


11. بابا و مامان تون، تو بیان کین؟
مامان و بابا تو بیان؟‌ ام ندارم ولی بابام و‌مامانم‌تو تلگ فعالن XD ولی خب من‌خودم مامی هستم هیهیهییه


12. رو جنس مخالف کراشی؟
تو واقعیت نه اما تو کیپاپ‌چرا =)))) فقط یادم نیست رو کی کراش دارم "-"

13. مترو یا قطار؟
هر دو رو دوست ولی بیشتر قطار

14. به نظرت شادی یعنی چی؟
شادی درواقع همین حس های خوب و انرژی مثبته، یا اگه خیلی شاد باشی انگار تو دلت پروانه پرواز میکنن سنسنسنسن

15. اگه می تونستی هویتت رو عوض کنی، دوست داشتی جای کی باشی؟
دوست ندارم هویتمو عوض کنم، همین که "سحر" هستم برام کافیه ^-^

16. الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟
کلاس آنلاین و کلاس آنلاین و مدرسه و مدرسه و معلما و درس و کوفت و زهرمار :|

17. به چی اعتیاد داری؟
تلگرام، آهنگ و چانبک =) 

البته میخوام میزان اعتیادمو نسبت به بیان بیشتر کنم چون دلم برای پست گذاشتن تنگیده~

18. اگه می تونستی یه جمله بنویسی که کل دنیا بشنوه، چی می گفتی؟

مهم نیست بقیه چی میگن، تو خودتو داری و حق داری که چی کار کنی و حق داری با کسی عاشق باشی و حق داری که به سمت علایق هات و هدفت برسی اما چیزی که مهم تره، حق داری از خوشی های کوچیک و از تک تک لحظه های زندگیت لذت ببری♡


19. پنج چیز که خوشحالت می کنه؟
۱. وقت گذروندن با دوستام و خانوادم.

۲.آهنگ گوش کردن

۳.خبر های خوب

۴.غذا های خوشمزه

۵.وبلاگ‌نویسی

20. اگه می تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می کردی؟
بهش میگفتم که تو قراره تجربه های مختلفی رو بکنی. پس سعی کن زندگیتو بد نگذرونی.

21. چه عادت ها/رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

این که عصبی میشم؟ ام "-"


22. صبح ها اگه مامان/بابات بیدارت می کنه، چجوری این کارو می کنه؟
قبلا منو بیدارم میکردم ولی الان نه، یا خودم بیدار میشم یا با آلارم ولی خب یه وقتا مامانم فقط صدام میکنه "-"

23. کراشاتون تو مدرسه؟
کراش زدن تو مدرسه؟ ایح من اصن نمیتونم با بچه های مدرسم ارتباط برقرار کنم (به جز یکی‌دو نفر فکر کنم) و اصلا و ابدا کراش نزدم و دیگه نخواهم زد! ایح.‌چه سوال عجیبی بود!

24. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟
فکر‌ کنم شده ولی دردسر نشده D: ولی یادم نیست'-'

25. چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟
منی که تو مجازیم با من واقعیت یه جورایی شباهت داره و فکر نکنم فرقی باهم داشته باشه-

26. تو بیان چند تا اکانت دارین؟
یه دونه فقط :"


27. اولین دوستتون تو بیان؟
فکر کنم‌نفیسه بود که از میهن اومد بیان :>

28. چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟

خیلی خیلی کم برای همین نمیخوام هنش چس ناله کنم، چس‌ناله هارو میذارم برای خودم XD

 

تموم! خب اینم از پست‌بنده^^ فعلاا♡