شب،چیزیه که همه جای دنیا تاریکه و ما با هر چیزی که دم دستمونه،از حالت تاریکی در میاریم.نه فقط با یه لامپ معمولی،بلکه با روشن شدن نور قلب من و تو،شب رو روشن تر از شب های دیگه میکنیم.وقتی شب میشه و دنیا سیاه میشه، تو کنار من میشینی و شب متفاوتی رو برام میسازی.تو،منو به یه جایی میبری که از هر جایی نورانی تره تا شب رو درخشان تر کنه.

  شب، چیزیه که همه خوابن و فقط من و تو بیداریم.شاید تا صبح چشم هامون باز باشه تا کنار هم،مهتابی که رخ کاملش و نشون میده رو ببینیم.روحیه هامون آرومه و احساس خوبی میکنیم.به چشمایی که مثل ستاره ها برق میزنه،نگاه میکنم و میفهمم چی میخوای بگی.

  شب،چیزیه که هر صدای دلنوازشی مثل صدای تو،میشنوم.فکر میکنم تو کنار منی و اینو برام میخونی.با نغمه های تو که منبع آرامش و عشقه،گوش میکنم و احساس میکنم قلب ضعیفم،کم کم قوی میشه و ضربان قلبم تند میشه و نورانی تر میشه.

  تو بهم قدرت میدی که همیشه زنده باشم.

--------

 خدایش من دیگه نمیتونم از این یو ان ویلج لعنتی سیر بشم.

آهنگ UN Village،از بکهیونه که وقتی شروع به خوندن میکنه،خودمو میکشم و چنگ میزنم و فاز فن گرلیم میاد بالاXDچی کار کنم دست خودم نیست.یه وقتایی هم باهاش میرقصم بعد مامانم تا منو ببینه میخنده:|XD

پیشنهاد میکنم،موقع شب،اینو گوش کنین و تو عمق آرامش این آهنگ غرق بشید،مثل من:)))

--------

이미 알고 있었다고 해도
처음 느끼는 기분으로
널 리드할게 lean on me
나에게만 너의 특별한 시간을
보낼 수 있는 자격이 있단 걸 난 알아
I know that, I know that, I know
그래 우린 지금