من هیچ وقت نگران هیچ چیز نیستم.نگران این نیستم که قراره آیندم چی‌ میشه.خودم آینده امو درست میکنم.برام مهم نیست که اینا بهم چی‌میگن،مهم نیست که بهم بگن:تو هیچ کاری رو بلد نیستی،تو نمیتونی.به حرف های بی ارزششون اهمیتی نمیدم.اهمیت نمیدم که کی میخواد جلو منو بگیره.من توی استودیو ام و از اینجام نمیرم.گیتار رو بر میدارم و به بهترین شکل‌ ممکن ساز میزنم و انقدر چنگ به تار های گیتار میزنم که صداش تا سقف آسمون بیاد.
صدای استعدادمو میشنوی؟صدای موفقیتمو میشنوی؟اگه میشنوی،ازش بترس،من میخوام به این کار ادامه بدم!

درود!!اینو پریشب نوشتم چون دیدم چانیول پست گذاشته بود که مربوط به آهنگ ناثین بود.اگه میخواین پستشو ببینین اینجا کلیک‌کنین!

خیلیی این آهنگو دوست دارم و جز آهنگ مورد علاقه منه!!حتما گوش کنین :")

Don't care right now
I'm not afraid right now
잔을 들어 right now
Head clear right now, yeah
높은 곳에 오른 기분
올라가 더 for no reason
Tell' em I ain't ever leavin', nah