—سلام،بعد از نوشتن این کلمه،تمومش میکنم—

سلام به تو،خورشید خوش قلب.
منم مثل تو،به زبون آوردن این کلمه،برای من سخت بود،.منم مثل تو،در بین کلمه ها و جمله ها بودم.نمیدونستم‌ چه بهت بگم،حرفامو گم کردم،مثل وقتی که خودمو گم میکنم.اما،صدای زیباتو شنیدم،یه لحظه،قلبم روشن شد و حرف هایی که قرار بود بگم رو پیدا کردم.
تو میترسی،ولی من بهت میگم نترس،هر حرفی که میخوای بگی بهم‌ بگو،من میشنوم و میخونم،من شنونده و خواننده حرف های تو هستم.
تو نتونستی کلماتی رو پیدا کنی که بتونی احساستو بیان کنی،ولی من میفهمم که چه حسی داری،من میدونم چه حسی داری،در حالی که بیان کردنش برات سخته،منم نمیتونم احساساتم و حرف هایی که تو ذهنم پر رو به زبون بیارم،اما شاید بتونی بفهمی که من چه حسی دارم...حس خوب؟ آرامش؟آره...من بعد از این که صداتو شنیدم،احساس خوب و آرامش کردم.
من حالم خوبه،مثل همیشه عالی؛امیدوارم که حال دل گرم تو خوب باشد.منم مثل تو،نمیدونم چی باید بگم...
سلام،کیم جونگده عزیز،فقط میخوام بگم که...
ممنونم که هستی،همیشه بمون،در کنار ما♡
—سحر شالی
۹۹/۷/۲۵

بعد از یه مدتی پست "حس یه آهنگ" رو گذاشتم،همینطور که میدونین،دیروز آهنگ جدید چن منتشر شد به نام "Hello"،یه جورایی میشه گفت قشنگ ترین آهنگیه که شنیده بودم!اولین باری که شنیدم یه لحظه شوکه شدم،احساس کردم رو هوام،به قدری این صدا قشنگ بود که انگار داره با احساساتم بازی میکنه.معنی شعرش توش غم و شادی داره،انگار غم و شادی رو تو یه جا جمع کرده تا تبدیل به یه آهنگ بشه.

و امروز،فهمیدیم که تو لیریک آهنگش،اصلا نمیتونسته بهمون بگه خداحافط،چون دلش نمیخواست مارو ناراحت کنه...پشت کلمه "سلام کلی حرف داشت،حرفی که امروز خود چن گفت: "قراره ده روز دیگه میرم سربازی،دوستون دارم".درسته،خبر دردناکیه،۱۸ ماه قراره تو سربازی باشه،ولی به نظرم بیاین باهاش کنار بیایم،براش صبر کنیم،صبر کردن چیز خوبیه و همین طور به صبر کنیم،بهشون عشق میورزیم و به فکرشونیم♡

امیدوارم جونگده همیشه حالش خوب باشه و قوی باشه و سالم برگرده به آغوش اکسو و اکسوالا♡

خلاصه،حتما آهنگشو گوش کنین و معنیشو بخونین =")ممنونم که این پستو خوندین♡

사랑하는 그대여 긴긴 망설임 동안
내 맘 같은 단어를 찾지 못해서
흔한 그 인사말 속 모든 진심을 담아
그대 안녕 하나만 물어보려고 해요

𝑪𝒉𝒆𝒏 - 𝑯𝒆𝒍𝒍𝒐