سلام^^خوب بلاخره میخوام حرف بزنم،نمیدونم حرفایی که قراره بزنم قراره طولانی باشه یا نه،ولی خوب،من سعی میکنم چیزایی رو بگم که مربوط به روز هایی که گذشتن بگم.در ضمن،شاید یه روز دیگه اون چالش من ۸۰ ساله رو انجام دادم.کلی حرف‌هست که قراره بنویسمشون^^~

برین ادامه مطالب♡

 

۳۰ آبان،ساعت ۱۲:۲۴(از این تایم‌نوشتم)

خوب،اینجا تهرانه،روز آخر ماه دوم یعنی آبان.ساعت ۱۲ ظهره و هوای بیرون تا یه حدی سرده.چند روز پیشم‌شاهد بارش بارون‌بودیم که خودمم دلم برای بارون تنگ شده بود. فردا امتحان‌ مستمر ریاضی دارم ولی خوب،من هیچی نخوندم^-^زیبا نیست...؟به جای این‌ که درس بخونم،همش تو اینترنتم و الانم دارم متن پستامو مینویسم!...

روزایی که میگذرونم عجیبن.نمیدونم‌ چجوری بگم.یه جوریه که نمیفهمی که اون روز و چجوری گذروندی،بد گذروندی یا خوب؛بعضیاش خوب بودن و بعضیاشم بد.

آبان ماه،ماه تلخ و شیرینی بود.شیرینی این ماه همین تولد دوستام بودن،مائو،مینامی و همه بچه های دیگه تو آبان ماه بدنیا اومدند.ولی تلخیش...سخته توضیحش...این بود که دو تا خبرگذارای کره ای که فکر‌کنم‌غیر معتبر بودند،رفتن یه شایعه عجیب از چانیول ساختن که باعث شد همه شوکه بشن و همه اکسوالا خیلی عصبانی شدن از این که چرا همچی شایعه ای رو ساختن،دقیقا روز ۲۹ اکتبر بود که واقعا روز بدی برای همه اکسوالا بود،اون از این که این شایعه های احمقانه ساخت،اونم از این که اس ام گفت هیچ بیانیه ای راجب این موضوع نمیدم =) میبینید چه کمپانی کثیفیه؟

بیست و دو روز بود که اصلا خبری ازش نداشتیم،هر چند تو طی این بیست و دد روز،بهمون میگفتن حالش خوب میشه،حتی بکهیون با یه توییت از چانیول حمایت کرد و باعث شد چندین مقاله از حمایت بکهیون از چانیول و تکذیب کردن شایعه ها نوشته بشه!و چند روز بعدش اس ام گفت که هر چی‌مدرک و این چیزا هست برامون بفرستیم تا رسیدگی شه...

حتی بکهیون یه پست توی اینستا گذاشته بود.همه فکر کردن این‌پست حمایتیه اما اینطور که فکر‌میکردند نبود.این آهنگ run with me رو خواننده sunwoojunga خونده بود و پارسال این آهنگ منتشر شده بود،جالب این جا بود که این پست بکهیون اصلا کپشنی نداشته!پس این یعنی چی؟یعنی پشت پست بکهیون چه پیامی داشته؟

도망가자
run away with me
어디든 가야 할 것만 같아
it’s as if you just have to go somewhere, anywhere
넌 금방이라도 울 것 같아
it’s as if you’re going to cry at any moment
괜찮아
it’s okay

با من فرار کن...میدونین وقتی لیریکو میخونین یاد کی میوفتین؟بیشتر اکسوالا با خوندن این لیریک یاد چانیول میوفتن،به خاطر ای که ما هنوز خبری ازش نداشتیم و خیلی دلتنگش بودیم.انگار بکهیون داره این پیامو به چانیول میگه که باهم فرار کنن و برگردند... :)

실컷 웃고 다시 돌아오자
laugh as much as you want to, then let’s return again
거기서는 우리 아무 생각말자
over there, let’s not think about anything

اینجا گفته هر چقدر دلت خواست بخند،بعدش برمیگردیم.میبینید؟وقتی میخونمش یهو یاد خنده های از ته دل چانیول میوفتم =) انگار داره به چانیول میگه که هر چقدر دوست داشتی بخند.شاید یه کمی غم انگیز باشه ولی همینم که لیریکشو بخونیم و یاد چانیول میوفتم میفهمیم که اون قطعا قوی برمیگرده♡

بیست و دو روز چانیولو ندیدیم و اصلا خبری از استودیو نانوگی* نداشتیم و ویدیو جدید نداشتیم تا این که یکی از فنا چانیولو دیده و گفته بود که اون داشته با معلم وکالش صحبت میکرده و حال چانیولی خوب بوده و میشه گفت بهترین خبری بود که از چانیول شنیدیم.

بار ها به بچه ها گفته بودم که امید داشته باشیم شاید یه روزی اومد،هر بار سختی میکشیدیم از دلتنگی.دلتنگی،سخت ترین چیزیه که وجود داره،درد داره اما دردش شیرینه.دردی که آخر تبدیل به دوست داشتن میشه.وقتی دلتنگشون میشیم،یعنی بیشتر بهشون عشق میورزیم،به یادشونیم.سخته اما میشه تحمل کرد.دلتنگی‌مثل این میمونه که باصبر کنی تا اون گیاه جوونه،تبدیل به یه درخت بزرگ و پر از میوه بشه.مثل این میمونه که تو بین تاریکی سخت،یه نوری رو پیدا میکنی.تاریکی،مثل این همین شرایط ماست و نور هم،امید ماست♡

فکر کنم کم کم نزدیکای ماه آخر پاییز،یعنی آذر ماه میشیم،میدونین،تو این ماه،مهم ترین روزی که هست،همین برگشت شیومین هیونگ از سربازیه که فقط میوفته بین روزای ۱۵ یا ۱۶ آذر.برگشتنش حال من و حال اکسوالارو خوب میکنه،چون خیلی دلمون براش تنگ شده♡

فکر کنم همینارو که گفتم‌کافیه،امیدوارم کلی خبر خوب برای هممون بیاد و یه روزی بتونیم چانیولی رو ببینیم.فعلا♡

--------------

کلمات ستاره دار

• استودیو نانوگی: یه استودیویی هست که توسط چانیول(لویی) و ام کیو تاسیس شده و حدود یه سال از تاسیس این استودیو میگذره،فکر‌کنم‌به فنای نانوگی میگن مانومی،بیشتر آهنگ برای تبلیغات میسازن و حتی چند تا آهنگ که خود چانیول و ام کیو خوندن وجود داره مثل آهنگ slowly walk و i'm fine

اکانت های این استودیو تو اینستا،فیس بوک و sound cloud هستش♡