-𝘔𝘮𝘮𝘩-
این یه آهنگیه که تا آخر عمرمون تو ذهنمون میمونه و ۲۴/۷ مدام بهش گوش میکنیم.مسل آهنگای اکسو،تکرارنشدنیه و اصلا آدمو خسته نمیکنه،صدای صاف و سافت کای تو این آهنگ،انقدر زیباست که داره قلبمونو نوازش و گوشمونو اکلیلی میکنه.حس عشق و آرامش باهم جمع شدن که تبدیل به یه آهنگ عاشقونه بشه.
کای با حس این آهنگ بازی میکنه،بازی ای به اسم دنس و با آهنگ و ریتم هماهنگ میشه.با حس آهنگ بازی میکنه و سعی میکنه حس عشق و جذابیتو به ما منتقل کنه~

내가 너무 나빠서
네 맘을 전부 빼앗고 싶어져
Don't you worry
어느새 네가 내 세상을 가진걸
You make me feel so
Mmmh mmmh

•••••••••••

-𝘙𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯-
همه رو این آهنگه خیلی قفلی دارن،و این آهنگ خیلی قدرت داره،قدرت این که بتونه مودتونو عوض کنه و همینطور کای نشون میده که کی هست و قلبمونو میدزده، و حدس بزنین چی؟وقتی برای بار اول این آهنگو گوش کردم احساس کردم جونگین قلبمو دزدیده :")
ریتمش و موسیقی و صدای کای با جون ما بازی میکنه.یه بازی جذاب~

흘러가는 대로 둬 for me
움직이는 대로 show me
너도 시선을 맞춰오는 걸 보니
이러다 큰일날 걸 느끼니
지루해져 가던 party
느슨해졌던 맘이
다시 몰아치는 사이 
감추지 마 더는 for me

•••••••••••

-𝘙𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘳 𝘥𝘪𝘦-
وقتی بهش گوش میکنم،انگار تو هوا معلقم...هوا که نه،تو رویا معلقم.میدونید که چی میگم.حتی احساس میکنم قلبم مثل الماس داره میدرخشه.جالبه نه؟حس و حال این آهنگ یه کاری میکنه تورو ببره به رویای خودت و اونو تبدیل به یه واقعیت کنی.یه جوریه که انگار داره بهت حس خوب منتقل میکنه.

Baby I like it, ooh
뜨거워지는 숨
한계를 마주한 paradigm 벗어나
점점 깊어지는 mood
선명해지는 you
이 밤을 따라
We ride or die, until the end

•••••••••••

-𝘈𝘮𝘯𝘦𝘴𝘪𝘢-
یه حس تازه و جدید؟آره.میتونم حسش کنم،اما حسی که تو صدای کای داره چیه؟یه حس خاصی داره،آرامش و عشق و نرم بودن،یه ترکیب فوق العاده ای یه حسه.وقتی به آهنگش و صدای کای گوش میکنم تمام خاطره های بدی که داشتم رو به فراموشی میسپرم و خاطره های خوبی که داشتم رو خوب نگهشون دارم.آهنگ فراموشی،روح منو نوازش میکنه و خودم احساس میکنم تو هوا معلقم :>

나를 알기 전의 너는 잊어
내가 아닌 모든 건 다 지워
Can't remember anything before ya
Can't remember anything before ya

•••••••••••

-𝘕𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘮𝘦-
حس اینو دارم که تو طوفان گیر افتادم،طوفانی که پر از عشق و صدای کای وجود داره.عجیبه ولی خودمم دوستش دارم.وقتی صدای کای رو میشنوم،احساس میکنم دارم بهمون نزدیک میشه.حتی قلب ما و کای هم بهم نزدیک تر میشن~♡

한 걸음 가까이 가
너와 난 아주 천천히
조금씩 좁혀져가
우리 사이
I want nothing on me but you

•••••••••••

-𝘩𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳-
نمیدونم وقتی آهنگ "سلام غریبه" رو گوش میکنم،انگار تو یه موزه نقاشی هستم و فقط خودمم و کلی تابلو های نقاشی که خیلی هنر زیبایی دارن،با خودم میرقصم و میخونم،فقط با خودم اما یکی رو میبینم،یه غریبه،بی نام و نشونه،اون هم میاد تو رقصیدن همراهی میکنه و درنهایت من و یه آدم ناشناس در حال رقصیدن و خوندن و خندیدنیم.

조명 아래 가려도 lonely
소음 속에 혼자인 뒷모습이
유리잔에 비친 널 보니
그 어딘가 나와 비슷해
Hello stranger
가까이 와줘
낯설지 않어
네 얘길 해줘

•••••••••••

بعد از یه مدتی،پست گذاشتم،"حس یه آهنگ". این یه جورایی با بقیه پستای حس یه آهنگ فرق داره چون تو این پست حس تمام ترک های آلبوم رو نوشتم :> احتمال خبر دارین که کای به عنوان سولویست دبیو کرد و آلبوم "هنری" خودشو منتشر کرد*-* شما رو نمیدونم ولی ذهنم مدام آهنگ "مممم" کای پخش میشه.حتی بقیه ترک هام تو ذهنم پخش میشه و من در حال رقصیدنم سحنثثححثنثXD

خلاصه بگم که واقعا آلبومش حرف نداره!بی نظریه!!!انقدر صدای کای فوق العاده قشنگه که خودمم بیشتر عاشقش شدم :")کلی کانسپت داره،معنی آهنگاش قشنگن،خود موزیک ویدیو تایتل ترک آلبوم کای خیلی فاکی و خفنه و پیشنهاد میکنم تو یوتیوب ببینیدㅠㅠ به شدت عاشق آلبومش و روش کراش زدم،هق :"

آره،بیاین بهش عشق بدیم چون واقعا بشر فوق العاده ایه♡♡