𝘉𝘙𝘌𝘈𝘒 𝘠𝘖𝘜𝘙 𝘉𝘖𝘟 

دوباره سلام^^ خوبید؟

عاه خواستم دیروز پست بذارم اما بیان داغون شده بود هیچی نمیورد. خدایا نمیخوام اینجا خراب شه-

بگذریم، بیاین در مورد این صحبت کنیم که : ماه مارس، ماه جالبیه!

حالا میگید چرا؟ دلیل اینه که قراره یه عالمه اتفاق بیوفته: کالکشن کای× گوچی، فیلم "کت‌من" سهون بعد از یه قرنی قراره اکران شه، کنفرانس فیلم "د باکس" که چانیول حضور داره(میشه گفت به عنوان آخرین فعالیتش قبل از سربازیشه)، فیلم "د باکس به زودی زود اکران میشه، تولد شیومین و فن‌میتینگ شیوییت تایم،سربازی چانیول و عکس دسته جمعی(شاید)، سومین آلبوم بکهیون و او اس تی های "د باکس"

میبینید توروخدا، هی قراره سرد شیم هی گرم شیم بعد ترک بخوریم. زندگی اکسوالا اینه دیگه :">

و در جریانید که چانیول داره جبران چهار ماه غیبتشو میکنه و هر روز میاد بابل، هر چند خودشو نشون نمیده و از برف و غذا و میکروفن و آسمون و گل نشون میده و یه جمله قشنگ بهمون میگه ولی فوقش همین که هر روز میاد بابل بیشتر دلم گرم تر میشه♡ ولی خب، بیشتر دلتنگش میشم، دیگه میدونید که خبر سربازیش اومده و خب، روز شش مهر سال ۱۴۰۱ برمیگرده. سخته میدونم، اما من به سربازی هاشون عادت کردم، تا یه چشم بهم بزنی یهو میبینی همه برگشتن. فوقش چانیول میره سربازی، کلی استراحت میکنه و با قدرت برمیگرده، شایدم بعد از سربازیش، بهمون آلبوم سولو بده♡

خلاصه، منم که دارم زندگیمو میکنم، به اکسو فکر‌ میکنم، با بچه ها صحبت میکنم و میخندم، با خانواده وقتمو میگذروم و یه وقتا، نقاشی میکشم، ناراحت میشم، خوشحال میشم و نفس میکشم. آره، زندگی من اینه.

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: SHINee - Don't call me و Monsta x - love killa 

پ.ن۲: از این به بعد هر پستی که میذارم آهنگ‌ پیشنهادی بهتون‌ میدم^^

پ.ن۳:هوای تهران الان ابریه و یه خورده بارون‌ اومد. خداوندا، چرا برف نمیاد؟من برف میخوام ایح.

پ.ن۴: اتاق منو خواهرمو دوباره جابه‌جا کردیم، یَک‌اتاقی شده که نگووو

پ.ن۵: خواهرم خیلی خوش سلیقس چون از چانیول خوشش اومده و وقتی فهمید که فیلم بازی کرده(همون د باکس) و بد گای رو کاور کرده خوشحال شده یتینثنس

پ.ن۶: کیا منتظر "د باکس" هستن؟‌من‌خیلی براش ذوق دارم ㅠㅠ امیدوارم کاور بد گای هم جز او اس تی ها باشهههه

خب بسه خیلی ور زدم ایح، فعلا^^