دوباره سلام، سوال اینجاست که چی شد دارم پست میذارم؟ خوب دارم سعی میکنم یه کمی بیشتر تو وبلاگم باشم. الکی الکی همش دارم تو تلگ میچرخم و هیچ خبری هم نیست...

گفتم خبری نیست؟ اتفاقا دیشبم یه اتفاق افتاد =) بابمی!! آره، حدس بزنید منظورم از بابمی چیه؟ زود تند سریع!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ شوخی کردم^^. آره، دیروز بکهیون حسابی پست گذاشته بود که بدون کپشن و اسپویل بودن°^°

خودتون برید ببینیدش، البته یه اشاره ای بکنم، این پست که آویز کیفشه در واقع این اسپویل اسم آلبوم سومشه! یعنی" 밤비 "، بابمی همون اسم آهوئه تو انیمیشن بابمی، منتها بابمی که کلمه کره ای هست معنی فارسیش میشه: "باران شب یا باران شبانه" فرقیم نمیکنه.

شش تا ترک رو پست کرد، البته یکیشو روش خط کشیده که نفهمیم اسمش چیه، البته از نظر من، ممکنه تایتل ترک باشه-

خلاصه امروز عکسش اومد و همگی پنیک کردیم، عکس پایینی رو که میبینید دقیقا برای آلبوم بکهیونه~ وایب ناثین چانیولو دونت مس آپ مای تمپو میده~

خود بک یه چیزایی اشاره کرد شامل "بهترین موزیک ویدیو زندگیش" ، "شروع بکهیون سی ساله" و " سوپرایز نشید" بود که میدونم سوپرایز میشیم و به فاک میریم =) آره بچه ها، کمربنداتونو ببندید، بابمی داره میاد!

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: I.M. - GODDAMN 

پ.ن۲: بزودی شاید چالش سی روزه آهنگ رو برم، و این که میخوام تو دو جا آپ کنم، یکی‌اینجا، یکی چنل تلگرامم. 

پ.ن۳: بعدا چنل تلگراممو بهتون‌میدم، الان حسش نی.

پ.ن۴: چیزی که برام عجیب بود این بود که ۹ فروردین که نیمه شعبانه، روز رفتن چانیول به سربازیه"-" موندم من چی کار کنم...

پ.ن۵: خبر دارید فردا قراره همکاری بکهیون و دویونگ ان سی تی منتشر بشه؟ من ذوق دارم براش~

پ.ن۶: کی برای فیلم د باکس ذوق داره؟ درسته من🤝

فعلا~♡