سلام سلام!! خوبید؟ 

امروز هر دفعه میام بیان حس میکنم تو بیابونم :-: هیچ خبری نی! به هر حال، سحر اینجاست که طوفان برپا کنه ( البته طوفانم کوشولوه :-:)

یه سوال دارم: چرا مدرسمون انقدر... ببخشید زیاد فحش نمیدم ولی... اتقدر عنه؟ حداقل میذاشتن این هفته که هفته آخر سال هست رو تعطیل میکردن. به خدا خسته شدم از دست این کلاسا...

حتی کارنامه ها با تاخیر اومدن، دو تا درس افتادم، اونم چی؟ زبان و فارسی :| خاک بر سر خودم کنن...

گاد قرار نبود پستم چسناله طور بشه ولی خب، داره میشه :))) 

بیخیال به هر حال، تو فکر اون چالش آهنگ و یه کمی وب تکانی هستم، نمیدونم چی کار کنم سو...

در حال حاضر مشغول خونه تکونی هستیم و هنوزم به اتمام نرسیده. حتی هنوزم مواد غذایی برای غذا نوروز(همین سبزی پلو با ماهی) نگرفتیم و اینا.

+ تازگیا میخوام برای سال جدید یه فکرایی کنم، این که باید رو نقاشی کشیدن تمرکز کنم، زیاد تنبلی نکنم، و این که شاید کم کم بولت ژورنال هم درست کنم. آره، دیگه باید یه تکونی به خودم بدم. امیدوارم اینایی که گفتمو عملی کنم!

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: baekhyun - ghost یه حس و حال خوبی میده وقتی بیرون تو ماشین دور دور میزنی D: روانی این آهنگم!

پ.ن۲: شما هنوز خونه تکونی براتون تموم نشده یا شده؟

پ.ن۳: از اونجایی که میدونم کرونا همچنان با انسان ها درگیر داره و مجبوریم تو خونه بمونیم، تو چه تصمیم و یا چیزی برای عمل کردنش دارین برای سال بعد؟ مثلا همینی که گفته بودم که میخوام برای نقاشی کشیدن تمرکز بیشتری داشته باشم.

پ.ن۴: صرفا جهت یادآوری برای تحویل سال ۱۴۰۰: ساعت 13 و 7 دقیقه و 28 ثانیه :>

خب دیگه فعلا^^♡