اهم... یک دو سه یک دو سه... صدا میاد؟ اوکی...

سلام بر همگان!!!! به به خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ خوبه><

درسته، این پست، آخرین پست سال ۱۳۹۹ ئه~

شاید سوال براتون پیش بیاد که "سال ۱۳۹۹ برای تو چجوری بود؟"، جوابش کمی‌ طولانیه اما میگم. سال ۱۳۹۹‌ مثل سال های دیگه، خوبی و بدی خودشو داشت، هر چند فرق این سال با بقیه سال، این بود که خیلی از آدم ها رفتن، شرایط کرونایی سخت تر شده و کلاس آنلاین ها و خیلی چیز های دیگه؛

اما مثل بقیه سال ها، لا به لای این سال، خوبی ها اونجا وجود داشتن. خبر های خوب، اتفاق های جالب، و لحظه های خوب و کوچیک، دوستای جدید که برام یه معجزه اند. چیزایی بودن که باعث میشد لبخند رو لبمون بمونه. حتی تجربه های زیادی کردیم و ازشون یاد گرفتیم، سعی کردیم روز هارو خودمون بهتر بسازیم و...

آره، امسال برای من، سال عجیب بود، خوبی و بدی داشت اما اون قدرا بدک ‌نبود. و میمونه سال ۱۴۰۰ که حالا حالاها باید به این عدد عادت کنمXD چون ممکنه اشتباه بنویسم! عی، به نظرم، سال ۱۴۰۰ قراره کمی تفاوت باشه، یعنی من قراره خودم این سالو متفاوت ترش کنم. کمی به خودم برسم، کارایی که دوست دارم انجام بدم، تمرین و لذت بردن از کار هام و فاصله گرفتن از فضای مجازی، نوشتن ژورنال،یادگیری بیشتر و خیلی چیز ها هست که قراره اضافه بشه. نکته اینجاست که سال جدید، هیجده سالم میشه و گاد... این سن برام عجیب و جدیده و باید هیجده سالگیمو خوب بگذرونم. حالا چه سخت باشه چه آسون، برام فرقی نمیکنه.

تو سال جدید، قراره خودتون این سالو متفاوت تر کنید و سعی کنید سال خوبی براتون در بیاد و کلی تجربه کنید و یاد بگیرید، بیاین تو این شرایط کرونایی، مراقب خودتون و خانوادتون باشید، سلامتی مهم ترینه!

خلاصه، از تک تک بچه هایی که چه تو وبلاگ‌چه تو تلگرام و هر جا، ممنونم که کنارم بودن و تو این سال سخت، روز های خوبی رو باهم گذروندیم، بیاین برای سال ۱۴۰۰ روز های خوب رو باهم بسازیم، حتی اگه روز سختی هم باشه.

عیدتون و سال نو مبارک باشه بچه های دوست داشتنیم><

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: GOT7 - not by the moon

پ.ن۲: بعدا یه کمی وبمو تغییر میدم^^♡

پ.ن۳: یه آرزو برای سال ۱۴۰۰؟

پ.ن۴: خواستم بگم دوستتون دارم><

I Love You ♡