سلام سلاممم! خوبید؟ اممم از اونجایی که اصلا ایده ندارم برای پست گذاشتن، گفتم چطوره یه چند تا خبری چیزی بگم، از وب کیدو و یومیکو دیده بودم "-"

  1. این هفته چهارشنبه، امتحان ماهانم شروع میشه عی تف-.-
  2. امروز انقدر آپدیت از چانیول اومده بود که انگار هوای امروز یول بارونه~ و خبر دارین که فردا ۶ آوریل قراره یه آهنگ از چانیول قراره منتشر بشه، اسمشم tomorrow ئه؟ *-*
  3. چرا حس میکنم‌ پینترست خسیس بازی در میاره؟ :| عکسای جدید و خاص یه مدتی میان، آخرشم همش تکراری میاره ._. بعد همش منتظر این بودم که اسکن های‌فوتوشات بامبی رو بیاره که آخرن خودم رفتم یه پیچی اونجا اسکن هارو گذاشته بود و رفتم کلشو سیو کردم "-"
  4. دو روزه سردرد داشتم و این خیلی منو اذیت میکرد اه :" البته الان بهترم♡
  5. یکی بیاد جلو منو بگیره... دارم با آلبوم بامبی ازدواج میکنم "---"
  6. تو این فکر بودم که خب، چانبک که میرن سربازی، حالا تو این دو سال بدون مومنت چی کار کنیم :[ عاه... سخته خب، ولی چاره ای ندارم جز این که براشون صبر کنم و برم یه مروری بر مومنت های چانبک بکنم-
  7. شاید باورتون نشه ولی پاپا پارک(پدر چانیول) تو فیسبوک کار میکنه، رفته چند تا پست چانبکی رو لایک کرده "---" تازه یه وقتا هم پاپا پارک عکسای چانیولو پست میکنه :")
  8. کامبک بی تی اس رو دیدید؟ دیدین جیمین چقدر زیبا خوند؟ موهای کوکی؟ سپ؟ تهیونگ؟ جین و آر ام؟ㅠㅠ
  9. دلم برای هیونجین تنگ شده خدایاㅠㅠ
  10. لایو تری‌راچا رو دیدید؟ پارم یعنی... یعنی من هان و چانگبین و بنگچانو میبینم یاد خودمو داداشم و خواهرم میوفتمXD
  11. چانیول تو لشکر اسب سفید بین این همه سرباز هایی که تو سال ۲۰۰۰ به بعد، اضافه شده! وای فکر کنم اون سربازا به چانیول بگن "چانیول هیونگ!" دیگه میدونین تو این لشکر تمرینای سنگییییین داره، نبردای تن به تن!!! اقا این دیگه... قابل‌هضم نیست، بیش از حد سکسیه!
  12. تو یکی از آپدیت های چانیول موقع روز رفتن به سربازیش، چانیول گیتار زد، آخرش سلام نظامی داد، بکهیونم تو فن ساین، سلام نظامی داد... دلم تنگ تر شد ایح...
  13. من آپدیت از چن‌میخوام، چبال!
  14. قراره بزودی با خانوادم بریم بیرون پیاده رویی، یه جایی هست که اونجا قو داره*-* اگه رفتم و ازشون عکس گرفتم‌حتما تو پست های بعدی میذارم~
  15. این که بکهیون مثل سوهو، به عنوان سرباز خدمات اجتماعی به مدت دو سال میره سربازی، خیلی بدهㅠㅠ دو سالو چجوری تحمل کنم :(
  16. نه - ده ساله که بکهیون در مورد مشکل جسمیش نگفته بود که ما نگران نشیم، فکر کنم میدونین که مشکل بکهیون "تیرویید کم کار" ئه که به خاطر همین سرباز خدمات اجتماعی شده. تو بابل توضیح داده بود این قضیه رو، حتی گفتش که که ممکن بود با اکسو دبیو نکنه با خاطر این مشکل اما این بکهیون ۲۰ ساله بود که بدون نگرانی، گفت که میخوام دبیو کنم حتی اگه تو استیج بمیرم :) به هر حال اون مراقب خودشه و قوی ترم هست
  17. این سکوت کیونگسو برای من مشکوکه "-" البته میدونم داره رو آلبومش ‌کار میکنه!
  18. ییشینگ هیچی‌نمیگه نمیگه یهو میره یه کمپانی جدید تاسیس میکنه، برگام خب-
  19. این قابلیت ویس چت تو تلگ‌خیلی باحاله، جدیدا همین قابلیتو تو چنلا اضافه کرده و من‌چند بار امتحانش کردم هیهیهیههی
  20. آستروووو"-" کامبک‌ آسترووو "-" رپ راکیییی وای... آقا نمیتونم.
  21. میدونین وقتی بامبی شروع میشه من شروع میکنم به خوندن "یو میک می فیل سو اممم اممم". خب واقعا قاطی میکنم "-"
  22. تا فایل فیلم د باکس نیاد آروم‌نمیگیگیرم!

اوفف فکر‌کنم بسه "-" زیاد شد فاک... روز خوبی داشته باشید~♡