دادامممم سلام*-*♡ خوبید؟ یادتونه تو پست قبلی گفتم که بزودی قراره قو هارو ببینیم؟ خب ما دیروز دقیقا رفتیم‌پیش قو ها، فقط قو ها نبودنا! اردک و یه پرنده عجیب که فکر کنم بوقلمونی چیزی باشه اونجا وجود داشت*-*

جایی که رفتیم توی خیابون مشکی، عمارت فخرالدوله، خانه مداحان اهل بیت بود، اونجا فضای بیرونش واقعا زیبا بود، اونجا قو و اردک و پرنده های دیگم بودن.

این دو تا اردکی که میبنید خیلی باحال و نانازنㅠㅠ از اونجایی که آب حوض کم بود رفتن تو حوض، به جای این که شنا کنن راه میرفتنXD و بعدش یهو دعواشون میشد، نبرد تن به تن!!

اینجا داشتن راه میرفتنXD انقدر بانمک بودن که دلم آب شد براشون ویییی

بله، بعد این پرنده که شاید بوقلمون باشه نمیدونم... اومد اینجا،یه مقداری صدا در اورد و خیلی شیک جلوی یه زنه وایساده بود :>>>> بعد ما رفتیم جلو تر و به قو ها رسیدیم، اونجا نشسته بودن نمیدونم برای چی "-" یکی از قو ها، نوکش زرد رنگهㅠㅠ خیلی خوشگله ولی یه مرد اومده بود اینجا و گفت این یهو ممکنه وحشی شه و حمله کنه ها!! من و مامانم اینطوری بودیم که گرخیدیم و گفتیم "یا ابوالفضل" و خواهرم ترسیده بود "-" داداشم که کلا داشت بهشون نگاه میکرد "-"

این دو تا قو هم اینجا نشسته بودن و یکیشون صدا میداد "-" ولی خیلی گودو ئن~ اون یکی عکسو میبینید؟ اون دختری که داره عکس میگیره و اون یکی دستش وی ساینه؟ اون دختر منمD: سحر تپلی~♡

اینم‌ نمایی از این عمارت *-*♡

خلاصه خیلی انرژی مثبت گرفتیم و روحیه امون عوض شد و از یه جهتیم خوشحال بودم که اومده بودم اینجا^^ هر وقت اومدید تهران(وقتی کرونا رفت) برید اینجا و هوا بخورید و از دیدن قو ها لذت ببرید^^~

پ.ن: آهنگ پیشنهادی: chanyeol - tomorrow 

فعلا×.×