*گردگیری کردن وبلاگم* اهم... سلام^^ بیاین ادامه مطالب چون کلی حرف ها از روز های گذشته دارم~~

خب خب، خیلی وقته که پست نذاشتم پس قراره خیلییی حرف بزنم، اگه حوصله داشتید بخونین^^

—این روزا درگیر اسباب کشی و خونه جدید داشتیم و هنوزم مرحله چیدن وسایل ها هم تموم نشده.‌ این اسباب کشی، بد ترین اسباب کشی بود که تو عمرمون داشتیم، هممون خسته و کلافه بودیم و هی میخواستیم زار زار گریه کنیم، از شدت خستگی و کوفتگی. اما در مورد خونه جدید بگم‌ که خونه قدیمی ولی دلنوازیه، به خاطر این که بیرون خونه یه خیابون بزرگه و یه عالمه دار و درخت داره و هزاران ساختمون و خونه. کنار خونمون یه سوخاری فروشی و یه کافی شاپم داره :> تو خونه یه اتاقیه که بینش باید دیوار میذاشتیم که گذاشتیم. اتاق منو خواهرم یه تراس داره که بزودی قراره یه صندلی و یه میزم بذاریم که بشینیم و از بیرون لذت ببریم^^ حتی عاشق آشپزخونشم شدم چون خیلییی دل انگیزه~ خلاصه که این اولین خونه ای بود که زودی عادت کردم.

اینم که میبینید، یه نقاشی که چانبکو تو حالت شیطون و فرشته قرار دادم و کنارشم بولت ژورنالمه^^ یه جورایی عاشق این دو تا صفحه این بولت ژونالم، مخصوصا صفحه چپش که در واقع مال ران اوی اکسوئه. یه پروژه واسه خودم درست کردم که باهاش از مراحل کشیدن و درست کردن و بیرون رفتن فیلم برداری کردم. بیشتر شبیه یه مینی ولاگ شده بود ولی انقدر خوب در اومد که تمام خستگی های سر ادیت زدن و فیلم برداری ها، از بین رفتن. تو اینستا و تلگرام پستش کردم ولی نمیدونم دیدین یا نه، ولی بعدا تو پست های آینده میذارم.

خبر دارین که کیونگسو قراره آلبوم سولو بده؟ حدودا چند روز دیگه مونده و خب... باید بگم‌که این آلبوم، یه آلبوم معمولی نیست!! تو این آلبوم شش تا ترک‌ کره ای داره، به علاوه، دو تا ترک ویژه هم هست که از همشون‌متفاوت تره، تایتل ترک این آلبوم "رز" ئه و ورژن انگلیسیشم جز‌ دو ترک ویژه آلبومه، و دومین ترک ویژه، اسمش " Si fueras mia " ئه که واقعا یه ترک اسپانیاییه!! کیونگسو و زبون اسپانیایی!!! به خدا هنوز که هنوزه تو شوکم! وای... انقدر منتظر این آلبومم که خدا میدونهㅠㅠ

از سریال و انیمه هم‌ بگم؛ وینچنزو، سریالیه که تونستم یه شروع خوبی برای دیدن کیدراما داشته باشم. یه سریال متفاوت و خفن که اصن کاراکترای این سریال رو خیلیی دوست دارم، فکر کنم دیده باشید این سریالو، من هنوز تا قسمت ششم رو دیدم و خیلی پشم ریزون و جر خوردگی بود تا اینجا. از کاراکتر هایی که دوست دارم: وینچنزو کاسانو، وکیل چا یونگ، پدر چا یونگ( که تا قسمت سه حضور داشت)، جون وو و هان سو >:))) 

به خدا جون وویی که داره هان سو رو خفش میکنه رو ببینید! انقدر بهم میان که لا اله الا الله. شیپشون میکنم هاها~ آره خلاصه... وینچنزو ببینین و این که دو تا کیدراما دیگم میبینم که اونم ویرانگر و قاضی شیطانیه >:) ایشالله بزودی استارتشونو میزنم.

و انیمه چی دیدم؟ اول یه انیمه دیدم که خیلی جذاب بود، اسمش dakaretai otoko بود. خیلی شیرین و باحال و جذاب بود و هی چشمام اکلیلی میشد~ و...

این انیمه قراره امروز تمام قسمتاشو ببینم! میشا گفت تازه شروعش کردم و داستان متفاوت و جذابی داره*-* اسمش shadows house ئه.

آره دیگه بسه "-" خیلی حرف زدم "-" پستم طولانی شد "-" احتمالا بازم‌پست بذارم که شامل چالش و نوشته هامه ههیهیهی.‌خب دیگه، مراقب خودتون باشید، بوس، فعلا^^