سلامی دیگر! خب به شخصه بگم این روزی که گذروندم(دیروز) در واقع اصلا ردز خوبی واسم نبود، یعنی دو سومش بد بود ولی یک سومش خوب بود؛ ولی حالا نمیخوام وارد جزئیات اون بخش بد روزم رو بگم چون فقط میدونم اعصابم رو خورد میکنه ولی دوست دارم یه چیزی رو بگم که مربوط به همون بخش بد روز منه.

اینارو تو چنل تلگرامم گفتم و دوست دارم اینجا بذارم(با اندکی تغییر و اضافه کردن جزئیات):

منو مامانم بحثمون شد و ما تو این بحث به ظاهر به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و دوست ندارم بگم که موضوعش چی بود ولی من به طور واقعیت به یه نتیجه ای رسیدم، اینه که دنیا آدم بزرگ ها انقدر قدیمی و ترسناکه که دیگه نمیتونم تمام افکارمو به اون ها بگم، چون طرز تفکر من و اون ها، فرق داره. یعنی از کره زمین تا خورشید فاصله داره، در این حد طرز فکر و زندگی و سبک زندگی و فلان و این حرفا فرق داره! دیگه نمیخوام از افکاری که دارم به اونا بگم، چون قبول نمیکنن. میدونین، واقعیتش خسته شدم که همش بین حرف های آدم بزرگ ها باشم، بحثشون، افکارشون، عقایدشون... اصن همچیشون یه جورین و من بین این ها، متفاوت ترینم. شاید با حرف هاشون کاری کنم که بیشتر و بیشتر و بیشتر فکر کنم و به قول دوستام " overthink" کنم، ولی واسم مهم نیست، متفاوت بودن واسم ترسناک نیست. دوست دارم متفاوت باشم.

بگذریم، به هر حال این روز سخت گذشت و منو مامانم=صلح و دوستی~

•••

جدا از اون، میخوام یه کمی از زیبایی هارو بهتون نشون بدم، ببینید:

این عکسی که پر از خلوت و تاریکی رو گرفتم، مربوط میشه به دو سپتامبر، سر ساعت دو یا سه نصف شب بود. تو پست قبل تر گفتم که منو خواهرم نصف شب رفتیم تراس آهنگ گوش کردیم و بیرون رو نگاه کردیم، دقیقا این عکس مال همکن لحظه ست =)))

این رو کمتر از یه ماه پیش کشیدم و حدودا سه - چهار روز طول کشید تا کامل بشه. خیلی با حوصله تر و دقیق تر کشیدم و خب، خوب از آب در اومد^^ خودمم خیلییی دوستش دارم و جدا عاشق این شخصیت شدم... فکر کنم اونو جز اوسی خودم بدونم نه؟ به هر حال این دختر فعلا ناشناسه تا ببینم تو خاکی تو سرم بریزم "-"

جوری دلتنگی داره خفم میکنه که آخر کارم به اینجا کشید! اینو فکر‌کنم یه ماه پیش کشیدم و جوری دلتنگ این چهار نفر که تو سربازین، هستم که نگو و نپرسㅠㅠ

این عکسی که گرفتم، مربوط میشه به پریروز و بعد از دیدن قسمت اول قاضی شیطان، چشمم به این آسمون خورد و رفتم عکس گرفتم^^ خیلی ماهش خوشگله~~~

میشه گفت از بین چنل هایی که دارم، یکیشون زیادی وایب خوب و جذابی بهم میده و اینی که میبینی، همین چنلیه که واسم وایب خوب و جذابیت بهم دست میده. ادمین این چنل، اسمش ری هستش (Rey) و این نوشته هاش واسم حس جالی دارن. خلاصه، وقتی میبینم یه نوشته جدید یا یه عکس جدید میذاره، سریع میرم سراغش و چکش میکنم. بدون شت، یکی از قشنگ ترین چنل هاست!

در آخر، به آهنگ " So beautiful " از DPR IAN گوش کنیم^^ "از اینجا گوش کنین"

I think I've got my sight for you
I don't mean to let it brew
I thought I thought it through
Now come on, you know I just get confused
Come get your funky love story
I love it when the skies can't sleep
I left a message encased in me
So bye-bye (So bye-bye)
A flawless ending
So beautiful (You're so)
You're so

DPR IAN – So beautiful 

• سوال: اسم آهنگ مورد علاقتونو بگین و یه بخشی از لیریکشو واسم بذارید~

فعلا، روز قشنگی داشته باشید~♡