دوباره سلام^^ اوه زمان زود میگذره، میدونین؟ مثل باد میگذره. فقط باید طوری آخرای تابستون رو خوب بگذرونم که بتونم به خوبی تابستون رو تموم کنم.

خیلی خب بریم سر اصل مطلب... از کجا بگم؟‌ دیروز که گذشت واقعا با پریروز فرق داشت! یعنی میتونم بگم خیلی خوب بود، میگین چرا؟

به خاطر حضور چانیول تو یکی از مجله ها(که قبل از سربازی عکسبرداری کرده بوده) خیلی زیباست نه؟

حدودا یه کمی آپدیت دیگم داشتیم، مجله اکسوال ژاپن، از جونگده گذاشت که بیشتر غمم گین شد :( خب دلم براش تنگ شده، اصن هیچ آپدیت دوره سربازیش نمیاد-

بگذریم، میخوام از بخش جذاب روزم رو بهتون بگم. چند روز پیش تو چنلم گفتم که "نیاز به ام وی کامل رد لایتز،  سرفین و گان اوی" و دیروز به طور ناگهانی، ام وی کامل رد لایتز اومد :))))) نمیدونین چه موزیک ویدیویی بود! اگه استی باشید میفهمید چی میگم.‌ تک تک صحنه هاش خیلی هات بود و منم زبونم بند اومد از شدت سکسی بودنش "--"

اینی که میبینید، خط هاشو من کشیدم، اونم با انگشتم! گوشیم قلم‌ نداره و من با انگشت کشیدم. خیلی سخته و یه کمی‌ پدرمو در میاره ولی همیشه نتیجه خوبی میاره؛ خیلی کشیدن اینجور خط هارو دوست دارم! چند بارم همین کارو با یه سری از عکس ها کردم و دوستشون دارم^^ ولی جدا از این بحث، ام وی رد لایتز خدا بود! میدونین که تمش چجوری بود ولی میدونم بنگچان میاد چانزروم و میگه: " در مورد جنگ با خود و زنجیر و درگیری و فلان و ایناست".‌ سر "درایو" که بنگچان و مینهو خوندن، گفت "در مورد موتور و رانندگیه" ولی در اصل، لیریکش یه جور دیگه رو میگهXD

قبل ترشم، ام وی جدید ایتیز رو دیدم، درست مثل همیشه عالی بود!! این وسط که آخرای ام وی رو میدیدم هی میگفتم یکی ووسان رو جمع کنه XD ووسانم یه کاپل از ایتیزه~~ پیشنهاد میکنم ببینید~ پ.ن:مینگی هم بودㅠㅠㅠㅠ

امروز یه فیلم کوتاهی دیدم به اسم 'Shelter' که معنی پناه یا پناهگاه رو میده. خیلی قشنگه ولی در عین حالم، ممکنه اشکتون رو در بیاره. 
اینو فقط خود من و مائو و بقیه بچه های میهن بلاگ اینو میدونیم. یادمه مائو زیاد از این فن آرت های این فیلم کوتاه رو میذاشت، یه مدت بعدش، اون موقع که میهن بلاگ، آخرای نفس هاش بود، ازش پرسیدم که این اسم انیمه اش چیه و گفت یه موزیک ویدیو/فیلم کوتاهه به اسم همین "Shelter". همون روز بعدش دیدم و یه لحظه قلبمو لرزوند. حتی الانم دوباره دیدمش، بازم قلب منو لرزوند! در کل پیشنهاد میکنم ببینید! در حد شش دقیقه ست^^

اینم میبینیم، دستپخت خواهرمه^^ بهش میگن کیک هلو. اولش واسم عجیب بود که "کیک؟ هلو؟ اوکی بیخیال اینو تاحالا نخوردم..." ولی بعد که درست و پخته شد و یه بخشی از کیک رو بهمون داد و خوردم، دیدم چقدر خوشمزه ست! در کل خیلی کیک خوشمزه ای بود~ ^^

آهنگ این پست: Dreamcatcher - alldaylong ( برای گوش کردن کلیک‌ کنین )

• سوال: کلمه "خاطرات" براتون چه جور کلمه ایه؟ حستون رو نسبت به این کلمه بگین!