سلام!! قبل از هر چیزی، باید از خودم عذر خواهی کنم چون سالگرد وبلاگ نویسیم رو یادم رفت و نتونستم برای این سالگرد، پستی بذارم :( یعنی ۱۱َ شهریور روزیه که وبلاگ‌نویسی رو شروع کردمㅠㅠ 

بریم سر اصل مطلب... هنوز باورم نمیشه که زمان زود میگذره! داشتم پستای وبم رو چک میکردم، پست سالگرد پنج سالگی وبلاگ نویسی رو دیدم و واقعا موندم که یه سال از انتشار این پست میگذره! حس پیر شدن بهم دست داد :" ولی خب، وقتی میبینم که چقدر تو این زمینه پیشرفت کردم، حس افتخار بهم دست میده. من همیشه تو هر زمینه ای تجربه میکنم، تو این زمینه هم تجربه های زیادی کردم. خندیدم، ناراحتی کشیدم، کلی دوست پیدا کردم، کلی دوست رفتن و خیلی چیز های دیگه... هنوزم وبلاگ‌نویسی میکنم، چندین دوست پیدا میکنم و زندگی میکنم. با این که بیشتر تو تلگرام فعالیت میکنم ولی بازم پست میذارم و مینویسم. کاری که دوست ندارم ازش جدا بشم. کاری که باعث شد بیشتر دوست پیدا کنم و بتونم احساساتمو با نوشتن بیان کنم. خوشحالم که به این کار ادامه میدم!

از ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰/۶/۱۱

•••

حرف خاصی ندارم بزنم، فقط این که روز خوبی داشتم :> و شبش کیک شکلاتی خوردیم~~~~ انقدر خوشمزه شد!!

• سوال: دوست دارین چه غذایی رو امتحان کنین(یعنی درستش کنین)

• و سوال بعدی: تو وبلاگ نویسی، چه چیزی واستون لذت بخشه؟

همین، روز زیبایی داشته باشین^^