سلامم^^ خوبید؟ بلاخره باسنمو جمع کردم و رفتم سراغ این دو چالش جالب~~

اول این که اولین چالشی که میرم، توسط آیسان درست شده و خیلی جالبه :> اگه میخواین بدونین چالش ایگو چجوریه، اینجا رو چک کنین^^. دومین چالش هم توسط مائو گذاشته شده و میشه گفت سی روز، سی تا سوال داره و میخوام جواب بدم~ پس اینجا رو چک کنین!

خلاصه، الان شما شاهد "سحری که از حموم اومده مثل یه گل" هستید :>

• سوال اول امروز: اتفاق مهم توی ماه قبل چی بود؟

اتفاق مهم... نمیدونم، فکر کنم بیشتر تو کار امتحان های شهریور ماه بودم(چون افتاده بودم :" ) و ماه قبل رو طوری گذروندم که بتونم تابستون رو به خوبی بگذرونم! حتی پست گذاشتن تو اینجا برام خاص بود و حالمو خوب میکرد~ این که خاطرات تابستون امسال رو با درست کردن مودبرد و نوشتن ثبت میکردم منو سبکم میکرد. بماند کع ویدیو جدید کانال کیونگ‌تیوب و نانوگی روزمو زیبا تر میکرد. به هر حال، امیدوارم این ماه رو به خوبی بگذرونم^^

— خب، اینم از ایگو روز اول*-* یه کم دستخطم بده ولی خب...هه‌هه^^~

(بزنین روش که بتونین واضع تر ببینیدش~~)

پ.ن:چالش ایگو خیلی باحاله><

خب دیگه... فعلا~~~~