سلام سلامم*-* خوبید؟ امروز واستون چطور بود؟؟ برای من عالی بود هر چند یه جایش تلخ بود، چون یکی از دوستام تو تلگرام، داره از فضای مجازی دور میشه و به شدت دلم براش تنگ میشه :((( به هر حال تصمیمشو گرفت دیگه...

+ یکی بیاد بهم بگه: برو دویل جاج رو ببین!!

+خب دیگه، بریم برای ایگو و سوال امروز؛

• سوال امروز دوم: تو این ماه بیشتر منتظر چی هستی؟

راستشو بخواین... خیلی نمیدونم، یه کمی جزئی بگم، متنظر اینم که برم کتاب "ایستاده استوار در ۲۴ سالگی" از ییشینگ رو بگیرم، چون تازگیا به طور رسمی ترجمه و منتشر شده~~ ولی کلی بگم... منتظر اون روزیم که بتونم بیشتر وقتمو صرف درس کنم که بتونم حداقل این تحصیلیمو تموم کنم، امسال با وجود این که کنکور نمیدم ولی باید جوری نمره بگیرم تا از این زندون آزاد بشم(آزاد شدم خوشحالم ننه، ایشالله آزادی قسمت همهXD) و منتظر اتفاق های نامعلومم که مشخص نیست این ماه میان یا ماه های دیگه... آره خلاصه-

اینم ایگو روز دوم :> روش بزنین تا بهتر و واضح تر بیینیدش~~

.People come and people go, you and I  are standing here

D.O. - LOVE SHOT (EXO)