سلاممم~~ خوبید؟ دیروز نتونستم روز سوم ایگو رو بنویسم، برای همین، امروز رو روز سوم حساب کردم.

+ حس میکنم این پست مثل پست قبلی قراره هیج کامنتی نگیره-

+هوا خیلیییی سرد شده!! اصن این هوا، هدلی پاییزی نیست، یهو یه راست رفتیم تو فص زمستون :||||| اصن خودم زیر پتو میمونم، اینطوری بیشتر کیف میکنم، ایح.

+ ایگو امروز چیز خاصی نداره :( چون خیلی چیز خاصی یاد نگرفتم :((((

+ دیروز متوجه شدم که سوهو و سهون رفته بودن موزیکال شیومین به اسم هادس تاون*. انقدر عکس ازش اومد که انگار از دنیای کیدراما اومدن :"))) خیلی کیوت بودن، حتی وقتی که سهون کیس شیومین با نقش مقابل رو دید، شکه شد و ماسکشو برداشت و به سوهو و منیجرش نگاه کردXD بچم... خلاصه، این دو تا قند عسل روز مارو قشنگ تر کرد.

+ نزدیکای دوازده شب بود که دیدیم بکهیون استوری گذاشته و سریعا پاکش کرده، اولش شک کردم و یه سری بچه های توییتر گفتن که تو استوری آهنگ خونده، چند دقیقه بعد دیدم پست گذاشته، دقیقا همین ویدیویی که بکهیون داره آهنگ میخونه. انقدرررر دلتنگ صداشم که خدا میدونه :"))) آهنگی که خوند، آهنگ when dawn comes again ئه که با کلده همکاری کرده.

خب خب زیادی حرف زدم، بریم برای سوال سوم.

• سوال امروز سوم: چه کارایی هست که مجبوری انجامش بدی؟

خدا میدونه من دارم خان دوازدهم رو با بدبختی میگذرونم :"| منظورم اینه که سال آخرم و مجبورم درس بخونم!!! درس خوندن جز کاری هست که مجبورم انجامش بدم. درسته سال آخرم ولی کنکور که نمیدم و مجبور نیستم انجامشون بدم. حتی کارای خونه، اگه خانوادم اصرار کنن که این و اونو انجام بدم، مجبورن انجام بدمشXD خیلی دختر تنبلیم... والا :" حداقل خدا کنه امسال یه کم زود بگذره این تحصیلاتم تموم شه بره!!

اینم‌ ایگو روز سوم~~برای واضح بودن عکس، روش کلیک کنین!

*هادس تاون:  یه داستان قدیمی و غم انگیزی داره که مربوط میشه به اورفئوس و همسری که توی دنیای مردگانه، در موردش سرچ کنین و داستان اصلیشو بدونین.