مِیسا، ستاره ایه که تو دل تاریکی میدرخشه، ستاره ای که مثل یه امید کوچک تو ناامیدی ها پیدا میشه. امید، درخشش، تابیدن؛ این ها برای مِیسا ست!

•••

داستان "ترانه مِیسا" از یه پسر ۲۱ ساله به اسم رامان/لامان شادی که اهل کاموره(کومور یا قمر) شروع میشه، پسری که برای ادیشن کیپاپ، به کره سفر میکنه، اون تلاش میکنه تا به هدفی که داره برسه. تا جایی که میدونم، اون توی بچگی، کسی رو داره که ازش مراقبت میکرده و بهش امید میداده؛ یه مرد جوون کره ای که لامان اون رو مِیسا خطاب میکنه. چون برای اون، یه ستاره و امید کوچیک توی دنیای لامان پر از سختی ها، بود. حالا اون ۲۱ سالش شده و سعی میکنه مِیسا رو پیدا کنه تا ازش، بابت هر چیزی، تشکر کنه و ازش قدردانی میکنه. اون تلاش میکنه تا از بین ستاره ها، ستاره مِیسا، امید کوچک رو پیدا کنه.

—من، تو یا هر کسی، شبیه لامان هستیم، لامانی که شب و روز از امیدی که داره میگه، به دنبال رویاهاش توی بین ستاره ها میگرده. هر وقت ناامید میشه، غمگین میشه و شکست میخوره، میره پیش مِیسا، امید زندگی لامان.

مِیسا به لامان میگه: من ازت مراقبت میکنم تا زمانی که خودت درخشیدن رو یاد بگیری.

(ترجمه از مورنینگ استار-ستاره)

درخشیدن کمی کار سختیه، وقتی به خودت باور داری و تلاش میکنی، اینطوری میتونی بدرخشی ولی قبلش، به کسی نیاز داری که بتونه ستاره رو وارد قلب خودت کنه، ستاره ای به نام "امید". هزارن ستاره برای خودت جمع میکنی تا تبدیل به یه ستاره واقعی بشی.ستاره ها برای این که در کهکشان بزرگ بدرخشن و کهکشان رو زیبا تر کنن، به دنیا اومدن؛ حتی آدم ها برای درخشیدن در جهان، به دنیا میان تا دنیا بی رحم رو تبدیل به یه جای مثل بهشت تبدیل کنن.

لامان ،یه ستاره بزرگه، ستاره ای که میخونه و میرقصه و حس راحتی و خوشحالی داره. ما هم ستاره هستیم، تلاش میکنیم، سختی میکشیم و میرقصیم و میخندیم تا حس خوبی داشته باشیم. شاید یه روزی، مثل میسا باشم، میسایی که به لامان امید رو نشون داد، ازش مراقب کرد و کمکش کرد تا لامان به هدفی که دوست داره برسه و بدرخشه، مثل یه ستاره بزرگ در بین ستاره های آسمون.

- میسا، ستاره قلب من.

اگه کسی رو دارین که بهتون امید میده، اون میسای شماست؛ قدرشونو بدونین!

•••

ترانه میسا، یه تئاتر موزیکال ارتشیه و چانیول اولین باریه که تو موزیکال بازی میکنه و جالب تر!! با وجود این که دفعه اولش بوده ولی انقدر خوب و عالی بازی کرده و صدای فوق العاده ای داشته که آدم فکر میکنه چانیول قبلا موزیکال بازی کرده :")))) میشه گفت زمان موزیکالش از ۱۵ اکتبر تا ۲۷ نوامبر(روز تولد چانیول) اجرا دارن و سه روز اول یعنی ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اکتبر، روز های آنلاین بودن و از ۲۲ اکتبر تا آخرین روز، به صورت حضور اجرا میشه.

خلاصه که اگه بلیت داشتیم، خیلی بهتر بود ولی خب، ما واقعا تو جای اشتباهی به دنیا اومدیم. بیخیال، فعلا.^^