سلام. "-" امروز به دو سوال دیگه جواب میدهم. "-"

سوال سوم- سه چیز که بنظرتان لازم است در سال اینده به خوبی یاد بگیرید؟

۱. عاممم... شاید بتونم زبان رو یاد بگیرم، انگلیسی، کره‌ای، ژاپنی، ایتالیایی و...

۲. کار با آبرنگ یا روغنی چون خیلییی دوست دارم باهاش نقاشی بکشم!!!

۳. نویسندگی. از اونجایی که نوشتن رو دوست دارم، دلم میخواد خیلی چیز‌ها بنویسم، از عشق، ماجراجویی، غم و هر چی.

– ••••• –

سوال چهارم- فکر میکنید درسال اینده باید از چه چیزها و چه کسانی دور بمانید؟ چرا؟

- از آدم‌های سمی. چون واقعا جاشون تو زندگی ما نیست و آسیب میزنن. یا کسایی که به جای من، برام تصمیم میگیرن که چی کار کنم یا سعی کنن ناامیدم کنن. به هر حال ما به این جور آدم‌ها نیازی نداریم. =)

- اخبار. شاید بگین چرا اخبار؟ خب میدونین، هممون میدونیم که همیشه بیشتر خبر‌های بد میاد، حالا چه تو تلویزیون، چه تو فضای مجازی. موقع خوندنش آدم حس بدی بهش دست میده که ختم میشه به اورثینک کردن و این‌چیزا. برای همین سعی میکنم خیلی حساس نباشم و خیلی به خبر‌ها گوش ندم که آسیب نداشته باشم.

- حرف‌هایی که نظر نیستن و توهین حساب میشن. میدونین قدرت حرف‌ها واقعا تاثیرگذاره و بستگی داره اون حرف، خوب باشه یا بد. طی چند سال به این نتیجه رسیدم که حرف‌های بد خیلی تاثیر وحشتناکی رو آدم‌ها بذاره، بنابراین باید خیلی اهمیتی به این حرف‌های بد و تاثیرگذار ندم.

– ••••• –

پ.ن: چرا این روز‌هایی که میگذرونم انقدر کسل‌کننده‌اند؟ ناسلامتی نزدیک عیده-

پ.ن۲: درخت‌هایی که تازه دارن برگ‌دار(؟) میشن و دیدین؟ فقط منم که برای این درخت‌ها ذوق دارم یا شماها هم همینطورین؟!