سلام. امروز دو سوال رو جواب میدم. "-"

سوال پنجم- یک جمله-شعار- برای سال اینده خود انتخاب کنید‌ که به شما انگیزه میدهد به خوبی ادامه بدهید. ان را بخاطر بسپارید.

قبلا یه شعار داشتم که نمیدونم واقعا شعار بود یا چی بود، ولی هر چی بود، یادم نمیاد که جملش چی بود. الان راستشو بخواین من اصلا شعاری ندارم چون که انگار نمیتونم این شعار رو عملی کنم و خب، توان عملی کردنشو نداشتم. همین که بیام به خودم یادآوری کنم که "تو خوب کارتو انجام بده، تا آخرش تلاشتو بکن، حتی اگه کارت یه کمی ایراد داشته باشه." بهتره و اون ایراد، شاید بتونه بهم کمک کنه که بتونم رو این ایراد ها کار کنم تا اون هارو اصلاح کنم.

– ••••• –

سوال ششم- پنج مورد از درس هایی که امسال اموختید و برای سال اینده به دردتان میخورد و نباید انهارا فراموش کنید؟

۱. این که بیای حال دیگرانو خوب کنی خوبه، اما یه وقت‌ها هست که کاری از پست بر نمیاد و نمیتونی براش کاری کنی و مجبوری یه فرصت به اون بدی تا خودش بتونه برای خودش یه کاری انجام بده تا بهتر بشه.

۲. نباید اجازه بدی کسی بیاد بهت دستور بده که چیکار کنی یا چیکار نکنی، یا بهتره بگم، نذار برای تو تصمیمی بگیره. ما قدرت تصمیم‌گیری داریم و میدونیم برای خودمون چه تصمیمی بگیریم.

۳. هممون یه اشتباهی میکنیم، کیه که اشتباه نکنه؟ محاله! هیچ اشکالی نداره اگه یه اشتباهی کردیم ولی باید این اشتباه رو تبدیل به یه درس زندگی کنیم تا دیگه دوباره اون اشتباه رو تکرار نکنیم.

۴. قدر کسایی که داری رو بدون. دوستات، خانوادت یا هر کسی. فقط سعی کن اگه آدم سمی تو زندگیت هست، حذفشون کن و اهمیتی بهشون نده. 

۵. امتحان کردن یه کار و تجربه کردن و تلاش کردن، چیز جالبیه، از چیزی که میخوای تجربه‌اش کنی نترس، از تلاش کردنم دست‌ برندار، حتی اگه خوردی زمین هم، بازم ادامه بده. مطمئن باش که تلاشت یه نتیجه‌ای داره، یه نتیجه خوب.

پ.ن: دیشب یه طوفانی برپا شد که سوهو قراره آلبوم جدید بده به اسم "gray suit" که مطمئنم این آلبوم بوی راک میده، شایدم راک کلاسیک مثل بیتلز و نیروانا. میوفته ۱۵ فروردین و حالا موندم لباس چی بپوشم. =)))