خب، یه پست از آلو دیدم که مربوط به ده لبخند ۱۴۰۰ ئه و گفتم چطوره خودمم بذارمش.^^ امسال سال خوب و بدی بود ولی کلی سختی داشتم ولی مگه میشه تو این سال، لبخند نزده باشم؟!

  1. کامبک اکسو بعد از مدت‌ها که این کامبک برای ما اکسوالا یه هدیه باارزش بوده!
  2. داشتن یه بولت ژورنال‌ و استفاده ازش.
  3. داشتن دوستام که برام از طلا هم باارزش تره.
  4. روز تولدم که بچه‌ها سوپرایزم کردن و من خوشحال بودم.
  5. خرید کتاب ییشینگ و خوندن و لذت بردن ازش.
  6. پیاده‌رویی با خواهرم و خرید کردن.
  7. داشتن یه عروسک تولگی دست‌ساز که از کاشان به تهران فرستاده شد.
  8. درست کردن یه ویدیو(در حد مینی ولاگ.)
  9. غذا درست کردن.
  10. این که پی بردم که این سال رو با سختی، خوشحالی و غم گذروندمش و هنوزم وقت اینو دارم که تجربه کنم.

همه‌ اینا، خوشی‌های کوچیکی بودن ولی همین خوشی‌های کوچیک، منو خوشحالم میکردن. به این نتیجه رسیدم که از خوشی‌های کوچیک، حتی اگه ساده هم باشه، باید لذت برد و لبخند زد. ♡