سلام سلاممم!! عیدتون مبارک!! میشه گفت این آخرین پست سال ۱۴۰۰ ئه و کمتر از چند ساعت دیگه به تحویل سال مونده. بریم که داشته باشیم برای سوالات آخر نقشه‌کشی من~~

سوال هفدهم- لیستی از کارهایی که شاید برای شادی دیگران در سال اینده انجام دهید؟

۱. سعی کنم ناراحت و ناامیدشون نکنم و بیشتر با یه کار خوب یا شاید یه لبخند ساده و قشنگ و حتی یه بغل، خوشحالشون کنم.

۲. هر مشکلی بود کمکشون کنم با هر توانی که داشتم.

۳. حرف‌هایی بزنم که براشون تاثیر خوبی داشته باشه، چون میدونین، جملات خیلی تاثیرگذارن. بستگی داره که تاثیرش خوب باشه یا بد.

۴.باهاشون مهربون باشم و محبت کنم اما به یه اندازه، "نه بیش از حد".

۵.حواسم بهشون باشه و بدونن که چقدر برای من مهمن.

– ••••• – 

سوال هجدهم- چه کسانی هستند که بخاطر انها تلاش میکنید؟ به خودتان یاد اوری کنید.

من برای خودم تلاش میکنم و برای هدف‌های خودم.♡

– ••••• – 

سوال نوزدهم- یک روتین روزمره ایجاد کنید که هر روز ان را دنبال کنید. برای مثال "من هر روز ده دقیقه ورزش میکنم".

۱. سعی کنم تنبلی رو بذارم کنار و خودمو برای هر کاری مشغول کنم.

۲. ورزش کنم و هر موقع مودشو داشته باشم، برم پیاده روی. حالا دقیقه‌اشو نمیدونم ولی سه دقیقه‌ای بهتره.

۳. روتین پوستی داشته باشم و کمتر با جوش‌ها ور برم.

۴. کارایی که دوست دارم رو یادبگیرم و خوب عملشون کنم.(مثل همین رفتن به کلاس نقاشی، زبان و...)

۵. سریال ببینم، نه خیلی کم، باید بیشتر ببینم.

۶. سعی میکنم نوشتن رو جدی بگیرم.

۷. سعی کنم خیلی فکر‌های منفی که اذیتم میکنن رو نکنم و تمومش کنم و خودمو کنترل کنم.

۸. بیشتر نقاشی بکشم و بیشرفت خوبی داشته باشم.

۹. به حرف‌های بد دیگران اصلا اهمیتی ندم و سعی کنم قدم به قدم رو هدف‌های کوچیکم کار کنم.

۱۰. خودمو پیدا کنم، خودمو دوست داشته باشم، بیشتر حس مفید بودن داشته باشم، سر خوشی‌های کوچیک خوشحال باشم و بعد، سعی میکنم کسایی که دوستشون دارم رو خوشحال کنم.

– ••••• –

سوال بیستم و آخر- نامه ای به خودتان در آخر سال اینده بدهید.

سلام سحر عزیز. امیدوارم تا الان حالت خوب باشه.

این سال داره تموم میشه و تو الان حس میکنی تو این سال، کافی نبودی و خیلی پیشرفتی نکردی، اما عیبی نداره سحر. این سال جدید داره میاد که بدونی تو فرصت خوبی برای پیشرفت کردن، حس مفید بودن، حس مهربونی و عشق و حس قوی بودن رو داری. تو هنوزم قوی هستی ولی خیلیی راه مونده تا به قوی‌ترین برسی، حس مهربونی و عشق و انرژی خوبت هنوز تو وجودت هست، هیچ وقت این‌ها رو به خاطر انرژی‌های منفی هدرشون نده، تو وقت داری که پیشرفت کنی و حس کافی بودن رو داشته باشی. درسته، ممکنه این سال جدید هم پر از اتفاق‌های خوب و بد داشته باشه اما امیدوار باش، امید واقعی داشته باش، آدم با امید واقعی داشتن زنده‌ست. تا وقتی نفس میکشی، لبخند بزن، کمتر غمگین شو و بیشتر خوشحال باش و سالم باش. دوستت دارم، سحر قشنگم.♡

– ••••• –

+ یه تشکر خیلیی ویژه از میتسوری بکنم، به خاطر این سوالای چالشش که قطعا ممکنه یه روزی کمکم بکنه. ممنونم عزیز دلم.

و شما قشنگای من، امیدوارم این سال، سالی باشه که پر از برکت و خوبی باشه، همیشه خوشحال باشین، سالم باشین و بتون به هدفتون برسین. دیگه چیز خاصی ندارم بگم. دوستتون دارم، بیاین تو سال جدید، به وبلاگ‌نویسی ادامه بدیم.*-*♡