درود دوستان. طبق هر سال تو ماه اسفند، همیشه چند لبخند رو تو یه پست ثبت میکنیم. از این جایی که سال ۱۴۰۲ داره تموم میشه، به لطف آلوی قشنگم، ۱۲ تا لبخند رو براتون میگم.

  1. فن‌مینیتگ اکسو که همشون بودن و کامبک اکسو بعد از مدت‌ها.♡
  2. این که برای اولین بار تنهایی پارک رفتم تا بتونم خودم، راه‌های خودم رو برم.
  3. این که هر پنجشنبه‌ها با خانواده‌ام میرم بیرون.
  4. حال خوب بعد از این همه جنگ روانی توی خونه.
  5. وقتی یادم میوفته که مدرسه ندارم.
  6. خوندن نامه خودم که بعد از یه سال براش صبر کردم.
  7. یاد گرفتن با قلاب بافی و خوندن زبان ایتالیایی.
  8. خوندن کتاب، دیدن چندتا سریال و فیلم و انیمه، حتی بیشتر از سال‌های دیگه. حتی وقتی برای اولین بار هاول رو دیدم و باهاش زندگی کردم.
  9. وقتی فهمیدم سوکوو هنوزم با اعضای اس‌اف‌ناین ارتباط داره و سوکوو و اینسونگ بعد از چند سال بازم آهنگ marigold رو خوندن.
  10. تولد بیست سالگیم.
  11. حرف زدن با دوستام.♡
  12. این که تونستم هدف‌هام رو پیدا کنم و دارم به خودم میرسم. این پررنگ‌ترین لبخند امسال بود.

با این که امسال به معنای واقعی پر از فراز و نشیب، پر از بالا و پایین و پر از سختی‌ها بود، ولی من هیچ‌وقت این لبخندها رو فراموش نمیکنم. شماها اگه این سال رو به سختی گذروندین، به لبخند‌هایی که زدین فکر کنین، حتی اگه یکی - دوتا لبخند تو این سال زدین.

بزودی پست لیست‌ کارهای جدید برای سال جدید هم مینویسم و از کارهایی که قرار بود تو این سال ۱۴۰۲ انجام هم توضیحاتی خواهم داد. روز خوبی داشته باشین.♡