برای دیدن پست چانیول اینجا کلیک کنین!
چند روز پیش یه خبری اومده بود که میگفتن تقویم مایا گفته بیست و یک ژوئن ۲۰۲۰ (یک تیر )قراره دنیا به پایان برسه.اوایلش باور کردم و یه جورایی ترسیدم ولی خانوادم میگفتن که "نه بابا الکیه چند بار میگفتن دنیا به پایان میرسه ولی همش الکی بود" و من تو دلم گفتم که "شاید الکی باشه ولی اگه یه اتفاقی افتاد چی؟"...
خوب،تو یک تیر،دقیقا روز بیست و یک ژوئن،یه اتفاقی افتاد!ولی مربوط به اون به پایان رسیدن دنیا نبود!...این روز اوایلش مثل روزهای دیگه بود،کسل کننده و تکراری.داشتن توی نت چرخیدم که یه دفعه دیدم چانیول پست گذاشته و میگن چالش کندی* رو انجام داده.ولی وقتی پستشو دیدم،فهمیدم تنهایی انجامش نداده!بلکه با بکهیون انجام داده!منم که از خشوحالی بال بال زدم و قلبم‌ تند تند میتپید!در واقع این پست دو تا اسلاید داشت،خییلی از فنا مخصوصا حودمم فهمیده بودم که آخرای اسلاید اولش یه صدای خنده چن بود.وقتی فهمیدیم اون چنه خیلی خوشحال شدیم و توی توییتر عبارت کیم‌جونگده ترند جهانی شده بود!خلاصه،این پست حال منو خوب کرد.هم چانبک هم‌ صدای دلنشین چن روز منو ساختن :)

——————
چالش کندی:بعد از این که آلبوم دیلایت و ام وی کندی بکهیون منتشر شد بکهیون میخواست یه چالش راه بندازه که همه بتونن شرکت کنن و بکهیون و کسپر(دوستش و طراح دنس) این چالشو انجام دادن و بقیه آیدل ها و فنا این چالش رو رفتن.اگه میخواین چالش کندی بکهیون و کسپر رو ببینین اینجا رو کلیک‌کنین.
پ.ن:روز دختر که دیروز بود،روز دختر رو به همه دخترا تبریک میگم :)
پ.ن۲:تولد آیامه چانه*^*تولدت مبارک♡♡♡
پ.ن۳:خوب...میخواستم بگم‌که کارنامه رو گرفتم*^*بلهه!!قبول شدم*^*خیلی استرس داشتم چون میترسیدم قبول نشم ولی خداروشکر شدم!معدلم نسبت به قبل بهتر شده ولی یه جورایی برای من خجالت آوره پس نمیگم :")