– یادته؟ وقتی که توی هوای سرد پاییز، در حالی که برگ‌های درخت نارنجی رنگ و در حال سقوط بودن، تو در قلبم سقوط کردی و عاشقم شدی. اعتراف کردی و من باورم نمی‌شد. من همه‌چی رو خوب یادمه. یادته وقتی سوار ماشین بودیم، آهنگ مورد علاقمون رو باهم می‌خوندیم و می‌خندیدیم؟ حتی یادت هست که یه بار دعوامون شد اما تو هزار بار گفتی "ببخشید" و بغلم کردی؟ یادت هست که تو می‌گفتی "یه روزی که خواننده بشم، یه شعر از تو می‌نویسم و می‌خونم و با گیتار ساز می‌زنم، فقط برای تو."؟ من همه‌چی رو خیلی خیلی خوب یادمه، یول. میدونی، این عشق بین من و تو، خیلی وقت هست که مرده، مثل یه جسد بی‌جون و سرد که توی رودخونه رها شده. قرار نبود این رابطمون اینطوری بشه ولی شد. شاید تقصیر تو باشه که زندگیمون اینطوری بشه، شاید تقصیر من باشه، اصلا شاید تقصیر هر دوتامون باشه که درک نکردیم و توقع زیادی داشتیم. یادت میاد؟ تو بهم زنگ زدی و منو درست مثل یه عهد شکستم دادی، قلبم رو تبدیل به یه آینه شکسته کردی که تیکه هاش روی زمین پخش شدن. نمی‌خواستم اینطوری بشه ولی شد، تو جهنم رو بهم نشون دادی و یه بلا برای من بود، آره، خود تو...
چندین ساله گذشته و زخم‌های روحم هنوز بودن و می‌دونم که تا دم مرگ، این زخم‌ها باقی خواهد بود ولی می‌دونی، من همه‌چی رو خوب یادمه، قبلا کلی حس رو تجربه می‌کردم، یه حس خوب، ناب و خاص... ولی می‌دونم که این روز ها برمی‌گردن، چون یادمه گفتی که "گذشته فقط گذشته‌اند، تموم شدن و رفتن و دیگه برنمی‌گردن." ولی یه سوالی هست که می‌خوام بدونم:
" تو هم مثل من، همه‌چی رو خوب یادته؟ "
#من_نوشته 

Cause in this city's barren cold, I still remember the first fall of snow And how it glistened as it fell, I remember it all too well. Just between us, did the love affair maim you all too well? Just between us...

پ.ن: برگرفته از آهنگ: Taylor swift - All too well 10 min ver.