—آغاز دوران عاشقانه برای دو نفر—

+ این عکس ها مربوط به این ویدیو هایلایت بامبی که دیشب اومده بود، هستن♡ 

برین به ادامه مطالب~

 

ساخت کد موزیکساخت کد موزیک

 Whitney Houston - i will always love you 

اینو اول پلی کنین و بعد متن رو بخونین♡

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

وقتی کنارم بودی، همیشه این سوالو ازم میپرسیدی که "به چی فکر میکنی بکهیون؟" خب... امروز مثل همیشه، به تو فکر میکنم. شنیدم که تو از سفر برگشتی و این خبر منو خوشحالم کرد.
موقعی که تو سفر بودی و من تنها بودم، مدام به تو فکر میکردم و کنار پنجره میشستم تا بیرون رو ببینم و منتظرت بمونم. الانم کنار پنجره نشستم، به بیرون نگاه میکنم و منتظر تو؛

بارون؛ داره بارون میاد و بازم منتظر توئم. میدونی، وقتی قطره های بارون رو شیشه پنجره و میبینم، یاد اشک های تو میوفتم، اون موقع، مشکلات و سختی های زیادی داشتیم، به قدری زیاد بود که آخرش اشک ریختی و این من بودم که اشکاتو پاک کردم و پلک هاتو بوسیدم.
بارون رو دوست دارم یول، ولی یه وقتا که بارون میاد، یاد روز های سختی که دیگه گذشتن میوفتم و خب... یه کمی دلمو میگیره، فقط میخوام هر چه زود تر، بارون تموم بشه تا خورشید رو دوباره ببینم.

بارون بند اومد. بلاخره دیدمت، اونجا وایسادی و منتظر منی تا بیام؛

کم کم دارم آماده میشم تا دوباره ببینمت و بهت اعتراف کنم، از روزی که آشنا شدیم تا الان، هیچ وقت بهت نگفتم که عاشق تو ئم؛ و حالا این روز فرا رسیده و فرصت اینو دارم تا بهت بگم که چقدر دوستت دارم.

دوباره به خاطراتم سفر کردم، روز های خوب، روز هایی که باهم بودیم، حتی روزی که من و تو، توی شهر بازی بودیم و کلی خندیدیم و عشق کردیم... حالا بعد از یه مدتی، اون روز های خوب دوباره برگشتن ولی این بار متفاوت تر و عاشقانه تر.
سوال اینجاست که چرا متفاوت تر و عاشقانه تر؟ خب، این بار قراره رابطمون متفاوت تر باشه، قراره بهت اعتراف کنم تا بدونی حضور تو، وجودمو روشن تر میکنه.

مدام غرق تو افکارم، فکر هایی که همش در مورد تو هستن.

در مورد خودت، درون درخشانت، قلب زیبات، لبخندت و همچیت!

دیگه وقتش رسیده، این بار نوبت منه تا نشون بدم عشق چیه. بهتره بیام پیشت، چانیول. میدونم، مدت آماده شدنم طول کشید اما دیگه دارم به طور کامل، برای تو آماده میشم.

بکهیونی عزیزت داره میاد، چانیول♡

 —The End—

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

+ این متنارو توی چنل تلگرامم گذاشته بودم، بعد چون خودمم خوشم اومده بود، تصمیم گرفتم که تو وبم بذارمش^^♡ امیدوارم خوشتون بیاد.

+ پریروز بکهیون اومد لایو و گفتش که قراره اوایل آوریل میره سربازی. یعنی چانبک باهم میرن، باهم میان~ عاه دلتنگشون میشم :(♡

+ اگه هایلایت بامبی رو دیدین و شنیدید، میدونین تو آهنگ All i got  تو های نوتش، نت C5 میره؟ یعنی بالا تر از نت G5 ئه!! خیلی این کار سخته و بکهیون واقعا این کارو کردهه!! برگ هایم--

خب دیگه فعلا^^