سلام سلام قشنگا. امروز به چهار تا سوال جواب میدممم~~~

سوال‌ دهم- یک آرزو برای سال آینده؟

آرزوهام زیادن اما مهم ترینش "خوشحالی و سلامتیه".

– ••••• –

سوال‌ یازدهم- سه راه در امد شما که میتوانید برای سال اینده انها را گسترش دهید؟

۱. تو سوال اول گفتم که یه فروشگاه راه بندازم که همه بتونن سفاش نقاشی بدن یا میشه وسایل‌ها با طرح نقاشی خودم بفروشمشون و اینطوری خیلی خوب و جالبه.

۲. شاید تو کار طراحی لباس درآمد داشته باشم.

۳.فعلا نمیدونم. "-"

– ••••• –

سوال دوازدهم- مشکلاتی از زندگی شما که میخواهید در سال اینده آنها را حل کنید نام ببرید. چه کاری باید انجام دهید ؟

اوه اوه اوه چه سوالی... .-.

۱. خرجی زیاد. یعنی میشه گفت قبلا پولمو صرف خرید خوراکی میکردم. این میشه حلش کرد یعنی باید سعی کنم کلی پول جمع کنم تا شاید برای خودم یه کتاب یا یه چیزی بخرم باهاش.

۲. عصبی شدنم.‌ عاهه این رومخ ترین مشکلیه که دارم که نمیدونم واقعا میشه حلش کرد یا نه. ولی نهایتا باید سعی بکنم‌که حل بشه.

۳. مدرسه. "-" مدرسه خودش یه مشکله برام. معلم های عجیب، امتحاناتی که هر رووووز میدن. اینم وقتی حل میشه که دیگه فارغ‌التحصیل میشم و دیگه ادامه تحصیل نمیدم.^^

۴. یه وقتا راحت نیستم حرف بزنم یا روم نمیشه حرفی بزنم و خب یه جورایی این مشکل منو کوچیک میکنه، اینم ممکنه حل بشه، اونم زمانی که سعی کنم اعتماد به نفس "به اندازه" داشته باشم تا از حرف زدن با دیگران خیلی خجالت نکشم.

۵. افکارم... شاید این مشکل بزرگ و اصلی من باشه. متاسفانه به این پی بردم که ذهنم یه وقتا شلوغ میشه و معمولا فکر‌های بد مثل مرگ کسی یا هر چیزی به ذهنم میاد یا وقتایی که خواب خیلی بد میبینم، میفهمم که ذهنم در چه حالتیه، یعنی میشه گفت ذهنم داغونه و جدیدا اینطوری شدم. نمیدونم میشه حلش کرد یا نه ولی امیدوارم بشه با یه روش‌هایی حلش کرد.

۶. تنبلیم. اینم خودش یه مشکل بزرگیه برای خودم و بقیه، البته بیشتر برای خودم. فکر کنم بشه حلش کرد، اونم این که سعی کنم انقدر تنبلی نکشم، حوصله داشته باشم که بتونم کارمو انجام بدم.

– ••••• –

سوال سیزدهم- لیستی از فیلم-سریال و یا انیمه ای که میخواهید در سال اینده حتما مشاهده کنید

آخجون این سوال*-* فقط ممکنه لیستم زیاد باشه پس...

سریال‌ها؛ semantic Error - euphoria - bad & crazy - my name - 21 25 - mr. Queen - color rush - happiness - chicago typewriter - The king affection - tomorrow 

فیلم‌ها؛ the box - the pirates2 - call me by your name

انیمه‌ها؛ dororo - Jujutsu kaise - Tokyo Revengers - The promised never land - Bungou stray dogs - Given - Howls moving castle - Spirited away - Attack on titan

همیناش اومد تو ذهنم. :") اگه پیشنهادی برای سریال، فیلم یا انیمه داشتین بگین~

پ.ن: دیشب جشن چهارشنبه‌سوری نبود که، جنگ بود. :|