سلاممم^^ نزدیک‌های عیده و همه‌چی رو نو و تازه کردین و آماده‌این برای سال جدید. حقیقتا خودمم ذوق دارم براش~~~

سوال چهاردهم- پنج مکان تفریحی که میخواهید در سال اینده به انجا سفر کنید؟

خب ببین بستگی داره که اگه وضع کرونا بد نباشه میریم وگرنه اگه کرونا واقعا نبود، قطعااا به یه جاهایی سفر میکردیم.

۱.‌شهر مشهد. یه دلیل داره اونم اینه که جاهای دیدنی که داره یا حرم هم هست ولی یه دلیل دیگم هست که میخوام یکی از دوستامو از نزدیک ببینم و دلم میخواد به این روز برسم.

۲.شهر شیراز! میشه گفت جاهای خیلییی قشنگ و دیدنی داره و خیلیی دلم میخواد اونجا برم، حس خوبی داره اونجا و من دلم میخواد برم آرامگاه حافظ و سعدی~ خلاصه که جای خوبی برای سفر انتخاب کردم.

۳. تو فکر شهر یزد ام. اونجا هم جاهای قشنگی داره و هم سوغاتی‌های خوبی داره و همینطور، یکی از دوستایی که میشناسم، اونجا زندگی میکنه، شاید شانس دیدنشو داشته باشم.

۴. دلم میخواد دوباره برم همدان، خیلی قشنگه اونجا.

۵. فعلا هیچی به ذهنم نمیاد.

– ••••• –

سوال پونزدهم- چیز هایی که قبلا نداشتید اما الان به دستشون آوردید

بعضیاشو امسال به دست اوردن و بعضیای دیگم سالای پیش

۱. یه ماگ قشنگ صورتی*-* که خب اگه کاپوچینو داشته باشم ازش استفاده میکنم. آخه خیلیییی کم استفاده میکنم. :(

۲. دفتر بولت ژورنال‌. خیلی دوست داشتم همچی چیزی رو داشته باشم که بتونم از چیزایی که دوست دارم، بنویسم و نقاشی بکشم~( اگه خدا بخواد شاید بتونم وسایل‌های ژورنال رو بخرم.)

۳. کتاب "ایستاده استوار در بیست و چهار سالگی" که ییشینگ نوشته؛ اون موقع ترجمه فارسیش اومده بود خیلیی دلم میخواست داشته باشمش و خداروشکر جاش تو اتاق منه~~

۴. تولگی دست‌سازXD راستش نمیدونم چیزی از تولگی میدونین یا نه ولی یه عروسکیه که شکل یه پاپیه و صورتش مثل " 'ㅅ.' " ئه و خود بکهیون طراحیش کرده. از اونجایی که بکهیون سربازیه، ۱۷ ام هر ماه یه ویدیو جدید از کیونگ‌تیوب که مال بکهیونه میاد و یه ویدیو مربوط میشد به عروسک تولگی. بعد انشتار این ویدیو، عروسک‌های تولگی هم تو فروشگاه‌ها اومد و میدونین که ما تو ایران زندگی میکنیم و خیلی خوشبختیم.^^ و من حرص نداشتن یه تولگی رو داشتم. ولی یه سری بچه ها دست به کار شدن که خودشون تولگی درست کنن. یکی از بچه‌ها قرار بود شش تا تولگی بدوزه که دید یکیش اضافه اومد، بعد اومد پیویم و می‌خواست تولگی رو بهم بده*-* آدرس و اینچیزا بهش دادم و حدودا چهار روز بعدش اومد(چهارشنبه اومد یعنی.) انقدر کیوت و پشمالوئه که خیلی عاشقش شدم.*-* حتی یه نامه کوچیک ولی ارزشمند بهم داد و خیلی خوشحالم کرد و ازش خیلییی تشکر کردم...‌چقدر طولانی شد-

– ••••• –

سوال شونزدهم- ده نفر از افرادی که بابت آشنایی با آنها در امسال خرسندید؟

راستش این سوال واقعا برای منی که ممکنه یکی رو جا بذارم، سخته. اما اگه کلی و خلاصه‌طور بگم، بچه‌های بیان، بچه‌های میهن‌بلاگ که تو بیان هستن،(مائو، یومیکو، آلو، نفیسه، آکی و...) بچه‌های تلگرام(از جمله نازی، آبی و...) و خیلیای دیگه که زیادن. خوشحالم که دارمشون و امیدوارم تا سالیان سال درکنارشون باشم و سعی میکنم بیشتر بهشون عشق بدم چون لیاقتشو دارن.♡

پ.ن: ام وی Maniac اسکیز رو دیدین؟ اگه ندیدین که برین کرک و پرتون بریزه!

پ.ن۲: حقیقتا ترک‌های آلبوم ODDINARY اسکیز>>>>>>>>>>>>

پ.ن۳: حاضرم با ترک charmer ازدواج کنم، خیلی نایسههه(با لهجه بنگچانی)