پنج سال با اسکای لند

سلام♡ خوبید؟ امیدوارم حالتون عالی باشه~

همون طور که میدونین، دیروز یعنی روز ۴ فروردین، دقیقا روزی بود که وقتی میهن بلاگ بود، وب اسکای لند رو زدم، تو سال ۱۳۹۵ فکر کنم نمیدونم، ولی میدونم پنج ساله از وبی که زده بودم میگذره، اولش قرار بود یه وبی باشه که توش داستان بذارم و از این چرتو پرت ها، به خاطر یه سری اتفاقی که افتاده بود برام که دوست ندارم بیانش کنم. حتی یه مشکلی داشت میهن بلاگ که تو بخش نظرات، "من ربات نیستم" رو گذاشته بود که نمیشد کامنت گذاشت؛ ولی همین اسکای لند تبدیل شد به یه وب دیلی مانند که بشه راحت بتونم از صفر تا صد پست بذارم و همین باعث شد که دوستای بیشتری پیدا کنم مثل مائو، یومیکو، آلو، آکی چان، ساغر، دینز و نوبادی یا همون نفیسه ، مینامی داداشم و و و خیلی کسای دیگه بودن که باهاشون آشنا شدم♡

خیلی خاطرات خوبی باهاش داشتم، یه عالمه حرف واسه گفتن داشتیم، حرفای ناگفته، تغییرات جدید و چیز هایی که باعث شد تو زندگیم بمونن، گپ و گفتگو زیر کامنت های پستام، کامنت های تکراری یا اسپم شده و خیلیای دیگه بودن که تو ذهن و قلبمون ثبت شده. 

با وجود این که میهن بلاگ کلا تعطیل شد و تمام وب هایی که تو میهن بلاگ بودن، دود شدن رفتن هوا، اما اسکای لند هیچ وقت محو نخواهد شد( انگار دارم شعار میدم "---") و اینجا، ادامه راه اسکای لنده، سرزمین آسمون که قراره برای یه مدت طولانی اونجا زندگی کنیم♡

درسته دیره اما ۱۴۰۰/۱/۰۴

خوشحالم که دارم این راه اسکای لندو ادامه میدم و شما ها رو دارم، امیدوارم تا یه مدت طولانی، کنار هم با اسکای لند بمونیم♡

خب خب، یه خورده از دیروز بگم چون واقعا دیروز یه بمبی انداختن تو سر ما اکسوالا که اصن واویلا!! دیروز که اکران د باکس بود، تو روز اول ، تو باکس آفیس کره(نمیدونم چارت فیلم سینمایی های داخلیه نمیدونم) رتبه اولو گرفته! فهمیدید؟ رتبه اوللل! تازه خود چانیول انقدر خوشحال شده تو بابل گفته که باورش نمیشه که به این روز رسیده و کلی تشکر کرده~ یولی ما بهترینه~

و اما داغ ترین بحث دیروز، اولین تیزر ام وی بامبی، با شرکت "بکهیون جکسون"! آره، این همون بکهیون سی ساله اس که قراره همرو به فاک بده، با کلاه و دستکش چرمی و کت و شلوار، تبدیل شده به مایکل جکسون "---" اون که مارو برد یو ان ویلج واس ما رولینگ رولینگ خوند، بعد بردمون یه جایی و کلی آبنبات داد، حالا ما شاهد بکهیون سی سال- نه، بکهیون جکسون هستیم که واویلا، همه حامله شن و این حرفا----

یه چیزی بگم، بامبی خیلی معنی های مختلفی داره، اولش که ما یاد اون آهوی زیبا به اسم بامبی میوفتیم، بعد بامبی یه کلمه کره ایه که تو پستای قبلی بهتون‌گفتم، که معنیش میشه باران شب، بعد تو ایتالیا، بامبی یه لقبیه که برای دخترای جذاب و هات میدن، خودشم معنیش میشه بیبی گرل!! بابا دیگه نمیکشم از دست بکهیون---- چه وضعشه خب؟ "---" فکر نکنم تا روز سی ام زنده بمونیم--

خلاصه، امروزم آلبوم او اس تی د باکس به صورت دیجیتال قراره بیاد و نسخه فیزیکالشم روی سی و یکم‌فکر‌ کنم میاد!! فاتحمون خوندس-

پ.ن: آلبوم او اس تی د باکس و آلبوم بامبی هر دو تاشون فکر کنم یه کیلوگرمه "-"

پ.ن۲: یه آهنگ تو پست ثابتم گذاشتم*-* خوبه؟

خب دیگه زیادی صحبت کردم! فعلا><